ההבדלים בין שעונים לגבר לבין שעונים לאישה



מאז שהטלפונים הניידים החכמים נמצאים כל הזמן צמוד לגוף נדמה ששעוני היד נדחקו לפינה ואין בהם שימוש. במציאות ההיפך הוא הנכון. שעוני היד לא מתפקדים אך ורק על מנת לומר למי שעונד אותם מה השעה בכל רגע שחשוב לו לדעת זאת אלא הם משמשים כאביזר אופנתי לכל דבר ועניין.

freepik

יש אנשים שאוהבים מאד שעונים ולכן יהיו להם יותר מאחד, זאת על מנת להתאים את השעון מדי יום למצב הרוח, למערכת הלבוש וכמובן לאירוע או מעמד זה או אחר שהשעון יכול להתאים בהם. בדומה לתכשיטים או אביזרי אופנה אחרים גם שעונים יפים לגבר יכולים לשמש כפריט אופנתי ולכן כל אחד יבחר בקפידה את השעונים שייכנסו לאוסף שלו. נשאלת השאלה – אילו סוגים של שעוני יד יש לגברים שיכולים להיות שונים זה מזה וכך כל אחד מהם יתרום באופן שונה למראה וההופעה הכללית.

סוגים שונים של שעוני יד שמתאימים לגברים

באופן כללי אפשר לומר שהשעונים שמיועדים לגברים יהיו עבים או רחבים יותר ואפילו גסים יותר, זאת בניגוד לשעוני יד של נשים שהם עדינים והנוכחות שלה על היד כלל לא בולטת. כפי שאפשר להתרשם באתר האינטרנט של עדן שעונים – יש הרבה מאד סוגים ודגמים של שעוני גברים והם נבדלים זה מזה בצבע שלהם, ברוחב הרצועה, בהצגה של המחוגים והספרות (יש שעונים שיש בהם גם עיגולים פנימיים עם נתוני זמן נוספים), אפשר לבחור שעון עם כפתור צד אחד או שלושה, הכפתורים יכולים להיות בולטים או פחות מורגשים ועוד. הרצועה יכולה להיות עשויה מעור או מתכת ובעצם אפשר לבחור שעון בעל מאפיינים שונים ומגוונים וכך אפשר יהיה לשים לב להבדלים בין שעונים מסוגים שונים. לכל אחד יהיו ההעדפות שלו וכמובן הטעם האישי שעליהם הוא יבסס את הבחירה של השעון וגם אם קונים שעון במתנה עבור מישהו אחר אפשר לנסות ולחשוב מה הוא יאהב ויעדיף.

איפה הכי כדאי לקנות שעון חדש לגבר?

שעון הוא פריט עדין ויוקרתי ויש חשיבות גם למקום שבו קונים את השעון. השעונים מורכבים מחלקים קטנטנים ומיוצרים במלאכת מחשבת של ממש ולכן חשוב ממי קונים ומוודאים שיש אל מי לפנות בכל שאלה שמתעוררת לאחר הרכישה. חשוב לוודא שמתקבלת תעודת אחריות למשך תקופה ארוכה אחרי הרכישה כך שהלקוח יודע בדיוק אל מי לפנות ומה מכסה האחריות אך באופן כללי חשוב לדעת שכאשר קונים את השעון מאתר או חנות מובילים בעלי שם בתחום וכאלה שאפשר לסמוך עליהם – אין סיבה שהשעון לא ישמש את בעליו למשך הרבה מאד זמן ללא תקלות. פרט נוסף ומהותי לדעת הוא סוג הסוללה שכדאי להצטייד בה לרגע שבו יהיה צורך בהחלפת הסוללה בשעון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה