הדרך היעילה והמהירה לגיוס עובדים למסעדות - פורטל ג'וב קיטשן



כשבכל רחבי הארץ מדווחים על מחסור במלצרים, טבחים וברמנים, אין פלא שהפורטל החדש JobKitchen הפך להצלחת השנה. הגיע הזמן שגם אתם תגלו אותו – ותיעזרו בו

בוסט מדיה

הקורונה אמנם הפכה ממגפה מאיימת לעוד וירוס שלמדנו לחיות איתו, אבל ההשלכות שלה עדיין כאן. למעשה, על-פי מומחים רבים הנגיף שבתחילת 2020 התפשט במהירות בכל רחבי העולם עוד יתגלה כסוג של נקודת מפנה בהתנהלות של המין האנושי, מבחינות רבות. אחת מתופעות הלוואי של המגפה היא הקושי הניכר למצוא עובדים בענפים שונים, ובפרט באלה שבהם התעסוקה מבוססת על צעירים בראשית דרכם המקצועית - מלצרים ומלצריות, שפיות ועובדי מטבח, בריסטות, ברמנים ותפקידים נוספים במסעדות, בתי קפה, ברים ומלונות.

במציאות מאתגרת שכזאת, טוב שיש פתרון, ובשנה האחרונה מי שמסייע לבעלי עסקים בתחומים הנ"ל למצוא עובדים למרות הקושי הוא פורטל חדש בשם ג'וב קיטשן (JobKitchen).

מקסימום חשיפה וגם מקסימום התאמה

המפתח הראשון להצלחה של JobKitchem הוא מייסדי הפורטל, וליתר דיוק הרקע שלהם - מאחר שמדובר באנשים שמגיעים מעולם המסעדנות, הם מכירים היטב ולעומק את המאפיינים הייחודיים של עולם זה, ומביאים לידי ביטוי את הידע הנרחב בפורטל.

חשוב לזכור שגם לפני מגבלות הקורונה שטלטלו את ענף המסעדנות והחל"תים ששלחו את הצעירים והצעירות ליהנות מחופש במקום לעבוד, מציאת מלצרים, ברמניות וטבחים הייתה אתגר לא פשוט. רק מי שחווה את הקושי יכול לדעת איך לספק לו מענה, ואכן פורטל הדרושים ג'וב קיטשן הותאם באופן מושלם לענף המזון והאירוח - גם לבעלי העסקים והספקים וגם למחפשי העבודה. כשמוסיפים לכך את החשיפה הנרחבת של כל מודעת דרושים מלצרים, דרושים ברמנים, דרושים שפים וכו', התוצאה היא מקסימום סיכוי לגייס את כוח האדם המתאים ביותר, ותוך זמן קצר.

מגוון חבילות פרסום וידע מועיל במיוחד

המפתח השני לאטרקטיביות של ג'וב קיטשן הוא הגמישות. תקופת הקורונה לימדה את כולנו את חשיבותה של היכולת להסתגל ובמהירות לשינויים. בנוסף המצב הכלכלי של מרבית המסעדות מחייב התנהלות אחראית וזהירה, גם כשברור לחלוטין שמדובר בהשקעה משתלמת ואפילו הכרחית - שכן כוח אדם איכותי הוא הבסיס להצלחת מסעדות ובתי קפה.

ב- JobKitchen ניתן לבחור מבין מגוון רחב של חבילות פרסום, וכך להגיע ליחס עלות-תועלת אופטימלי. גם הייעוץ למחפשי העבודה וההכוונה בקליטת העובדים שניתן למצוא בפורטל תורמים לכדאיות השימוש בו - כך שכבר בקרוב תצליחו לאייש את כל המשרות הפנויות בעסק שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה