הדברים החשובים כשבוחרים פרזול לבית



פרזול לבית מוסיף לו יופי של גימור. רבים טועים לחשוב כאילו פרזול הוא שם נרדף לאביזרי נוי והידור, שעיקרם להעשיר ולהעצים את חזות הבית. זה מדויק אבל זה לא ממצה את חשיבות הבחירה המושכלת והמוקפדת בבחירת פרזול לבית. חשוב לדעת, כי בחירה נכונה ואפקטיבית של מוצרי פרזול לבית בכלל ולמטבח בפרט מקלה על השימוש במגירות, בארונות, בחלונות ובשאר פריטי הריהוט השימושיים.

Pixabay

חשיבותו של הפרזול היא בתרומתו למיצוי המרבי של פוטנציאל הארונות והמגירות. מוצרי הפרזול מאפשרים פתיחה וסגירה חלקות שלהם. בכך הם מפחיתים ואף מבטלים את הרעש, החריקות והצרימות, שומרות על איכות החומר שממנו הם עשויים ומאפשרים ליהנות מהם לאורך שנים.

הקפדה על איכות ובטיחות

כשבוחרים פרזול חשוב ביותר להתאים את איכות ובטיחות המוצר לסוג הרהיט שאליו הוא מיועד ומיקומו. לגודל ולמידה יש חשיבות מכרעת. אי התאמת הפרזול לרהיט לא מאפשרת את השימוש התקין.

תכנון מראש של המטבח והחדרים יאפשר מיצוי מיטבי ומרבי של אמצעי הפרזול. הוא מהווה חלק בלתי נפרד משלד (בסיס) הריהוט  ובניגוד לצבע ולציפוי של חזיתות ארונות- לדוגמה- קשה מאוד ויקר להחליף את הפרזול. מכאן נובעת חשיבות התכנון והבחירה שנעשית על פיו.

על מנת לברר ולוודא כי את ממקסמים את הפוטנציאל הגלום בפרזול חשוב לקבל מידע וייעוץ מהמומחים בתחום, אשר יאפיינו ויגדירו אתכם ולמענכם את הצרכים, הרצונות והאפשרויות השונות, לרבות מסגרת התקציב.

 פרזול אינו מותרות

חשוב להבין כי מוצרי הפרזול השונים בכלל והפנימיים- מסילות וצירים- בפרט, אינם מוצרי מותרות אלא חלק בלתי נפרד מתשתית הריהוט ומאיכותו. מסיבה זו אסור להתפשר על פחות מהמוצרים הטובים, האיכותיים והבטיחותיים ביותר. כאשר מדובר בארץ בפרזול מדובר, באותה נשימה, על חברת בלורן – הייבואנית הבלעדית של מוצרי Blum, היצרנית המובילה בעולם הפרזול.

 

לרשות הלקוח מוצע מבחר גדול של מוצרי פרזול ובהם: מגירות, מסילות, צירים, מזווים, פתרונות פינה למטבח ( הממקסם את המקום לאחסון), ארון תריס למטבח ופתרונות ייעודיים נוספים, פתיחה וסגירה של רהיטים ללא ידיות, מערכות הזזה לארונות, מסילות לדלתות הזזה מעבר בין חדרים ועוד.

פתיחה וסגירה שקטות של דלתות הזזה החוצצות בין חדרים חשובות ביותר לשמירה על השקט ומניעת חשש כי מי מהאנשים יתעוררו בשלב הפתיחה או הסגירה. השקט הזה הוא ערך חשוב כשלעצמו אבל לא פחות מכך היא הסיבה לו- פעולה תקינה ורציפה של הדלת הנעה על מסילתה.

אין פרטים קטנים

תכנון בית, ריהוטו ועיצובו מורכבים מהמון פרטים. חשוב להבין כי לא אחת דווקא פרט או פריט קטנים חשובים ביותר לאיכות החיים של הדיירים בבית ולרווחתם. הקפדה על איכות ובטיחות המוצרים אמורים להיות תנאי הכרחי לרכישתם, גם כאשר בוחרים מוצרי פרזול שתכליתם העיקרית או אף הבלעדית היא לקישוט הבית.

תו תקן בינלאומי של יצרנית בעלת מוניטין עולמיים מהווה ערובה לכך שמוצרי הפרזול מתוצרתה ישרתו את הלקוחות למשך שנים רבות ובכך יסייעו לשמירת הרהיטים שבהם הם מותקנים.

אם אתם מתלבטים על אודות מוצרי הפרזול חשוב לקבל מידע וייעוץ ולו רק על מנת לוודא כי אתם מוציאים את כספכם על מוצר חיוני ושהעלות שלו היא סבירה ונמצאת בטווח המחירים המקובל למוצרים אלה.

בניית בית חדש או שיפוץ בית קיים, הוספת חדרים ומתחמים כמו גם דלתות הזזה היא הזדמנות לחדש את מוצרי הפרזול ולהתחדש בהם. נגרים מומחים מנוסים בהתקנת מגרות וארונות יבחרו צירים ומסילות תואמים ומתאימים ובכך יאפשרו להם ליהנות למשך שנים רבות מריהוט עמיד ויציב שמאפשר פתיחה וסגירה שקטות וחלקות של מגרות ודלתות ארונות.

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה