הגר איזק נחלצת לעזרת ההורים המותשים



ילדים הם שמחה, וברכה - אבל גם מלאכה תובענית מאוד. המון הורים מסיימים את היום, כל יום, באפיסת כוחות ועם תחושות שליליות. הגר איזק מציעה פתרון ייחודי שמשלב ידע משיטות שונות ובהן NLP

  תמונה "הגר איזק"

הורות היא עבודה במשרה מלאה. יום עבודה שכזה עשוי לכלול לא מעט חוויות מהנות, אבל גם קונפליקטים רבים. בכל רגע עלולה לפרוץ "שריפה" שההורים יידרשו לכבות - למשל, "אמא! הוא שוב לקח לי את הבובה", או התקף כעס בסופרמרקט בגלל סירוב לקנות עוד ממתק - ולכן התחושה היא של דריכות מתמדת. בסוף היום, כשהמלאכים הקטנים ישנים, אין פלא שההורים מרוקנים מאנרגיות, ואם גם בלילות הילד או הילדה דורשים תשומת לב, התוצאה כבר תהיה תשישות.

איך נחלצים מהמעגל המתסכל? להגר איזק, גננת עם ותק של יותר מ-20 שנים שעברה הכשרה בשיטת אדלר ולמדה גם NLP, יש הצעה מעניינת - והצלחות מוכחות.

כשההורים משתנים - משתנים גם הילדים

השלב הראשון בתהליך שבסיומו ההורים כבר לא יהיו מותשים הוא תצפית. הגר איזק מגיעה לבית המשפחה, מלווה אותה בפעילויות השגרתיות ומזהה את הגורמים להיווצרות הקונפליקטים, המתח והמצוקה. כשאיזק מבינה מהם השינויים הנדרשים עבור המשפחה הספציפית, היא מפרטת אותם באזני ההורים, ומספקת להם רשימה מפורטת של המלצות להתנהלות חדשה.

חשוב להדגיש כי השינוי מתחיל תמיד אצל ההורים. הילד הוא בסופו של דבר שלוחה של אמא ואבא שלו, ולכן כשהם משתנים - גם ההתנהגות של הילד או הילדה, או הילדים, תשתנה, והחיים יהפכו לנינוחים וקלים יותר.

איך להבטיח שינוי אמיתי ויציב?

הורים שמתמודדים עם מציאות מורכבת ועם ילדים מאתגרים מכירים מן הסתם עצות מכל הסוגים - איך למנוע התקפי זעם, איך לגרום לילדים לישון בלילה, איך לעצור מריבות בין אחים וכו'. ייתכן שהיה אפילו ניסיון ליישום אמיתי, שלא צלח. למה עם הגר איזק התוצאות שונות?

ראשית, כי ההמלצות שהיא מספקת מותאמות באופן אישי גם למאפיינים הספציפיים של הילד או הילדה וגם לאישיות של ההורים ואפילו לאופי האינטראקציה ביניהם. כשבמקום עצות כלליות ישנן דרכי פעולה מדויקות וממוקדות, סיכויי ההצלחה כמובן גבוהים יותר.

שנית, כי הגר איזק מציעה עוד שירות: טיפול NLP להורים כדי לעזור להם לממש את התובנות, ולייצר שינוי אמיתי, עמוק ויציב. בעזרת ה-NLP ניתן לאתר בעומק תת המודע את החסמים שמונעים מהאדם להתנהג בהתאם לטובתו (כתוצאה מאמונות שונות, למשל כאלה שעברו אליו מההורים או נוצרו בעקבות טראומה מוקדמת). כשהחסמים מוסרים, קל יותר ליישם את ההמלצות להתנהגות נכונה עם הילדים, כולל את אלה שברגע הראשון נראות בלתי אפשריות. בנוסף קל יותר לשמר את השינוי, ולהתמיד בדרך החדשה - וכך לסיים כל יום עם חיוך ועם אנרגיות רבות.

ליצירת קשר עם הגר איזק התקשרו לנייד 053-694-1558


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה