הבהרת פנים בבית – זה אפשרי!



כפי שאת בוודאי יודעת, עם הזמן מאבד עור הפנים מזוהרו וממראהו החלק והמתוח, ומתחילים להופיע עליו קמטוטים וכתמים יש סיבות רבות להופעתם של סימנים אלו, החל באיבוד מרכיבים חיוניים כמו חומצה היאלרונית וקולגן, ועד לחשיפה לקרינת השמש. מבין כל הפגמים האסתטיים שעור הפנים הרגיש והחשוף עלול לסבול מהם, אין ספק כי הכתמים מהווים בעיה מטרידה של ממש. אולם הבשורות הטובות הן שניתן להתגבר על הבעיה, לעיתים באופן חלקי ולעיתים להעלימה לחלוטין, באמצעות טיפולי פילינג. יתר על כן, ישנה גם אפשרות לעשות הבהרת פנים בבית.

freepik

לשמור על עור הפנים בעצמך

יש דברים שלא ניתן לשנות אותם, כמו הנטייה הגנטית שלך או הגיל, אבל גורמים רבים אחרים המשפיעים על מצב עור הפנים נמצאים בידיים שלך. בין אם מדובר ביישום קרם הגנה וחשיבת כובע כשאת יוצא לשמש, ובין אם מדובר בשימוש בתכשירים המעניקים לעור לחות ורכיבים חיוניים – את בהחלט יכולה לתרום להאטת הליכי ההזדקנות והיווצרות התמים. אחת הדרכים המועילות הינה פילינג ביתי להבהרת כתמים, כלומר שימוש בתכשירים ואביזרים שיכולים לתרום לטשטוש והבהרה של כתמי שמש, אשר מקורם במלנין, אשר משווים לעור מראה זקן מכפי הרצוי.

אמנם, פילינג ביתי להבהרת כתמים אינו יכול להגיע אל הרמה של טיפולים המבוצעים במכונים מורשים, כדוגמת טיפולי הלייזר, אולם הוא בהחלט מסייע לשיפור המראה ולשמירה על עור הפנים בכלל. יתר על כן, עלויותיו יותר זולות מטיפולים יותר משמעותיים במכון הקוסמטיקה, וגם אינו מצריך כמובן הגעה למכון על כל המשתמע מכך.

הבהרת פנים בבית – מה זה אומר?

אז מה  זה אומר בעצם, פילינג ביתי להבהרת פנים. זה אומר למשל שתשתמשי בתכשירים יומיומיים המכילים חומצה פיטית אותה מפיקים מסובין אורז, וכן חומצה סליצילית התורמת להסרה של תאים מתים, לעידוד ההתחדשות של תאים חדשים ולהבהרת העור. דוגמא נוספת היא ערכת פילינג שאותה תוכלי למצוא במכונים ואצל יצרנים מובחרים, המאיצה את התחלפות התאים בעור וחושפת עור יותר מוצק וחדש, תורמת להבהרה של עור הפנים, משפרת את ספיגת החומרים הפעילים, ואף תורמת לשיפור משמעותי של מצב הקמטוטים. השימוש בערכה זו יכול להיעשות באופן מתון לאורך שבוע, כאשר כל אריזה מכילה עשר שפופרות ובסך הכל טיפול שנמשך עשרה שבועות. אפשרות אחרת, אם את רוצה תוצאות יותר מהירות, היא להשתמש בכל שלושת הימים הראשונים בשפופרת ליום, ואחר כך עוד שבעה שבועות עם שפופרת לשבוע.

 

 

   

     

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה