דוד בן הרוש יבנה - מידע כללי



מי שמכיר את העיר יבנה מי שגר בה או עובד במקום בוודאי שמע על דוד בן הרוש לא מעט דברים.

freepik

מי שרוצה לדעת במי מדובר חשוב שיבין שדוד בן הרוש יבנה הוא דמות מוכרת בעיר שהיה חבר מועצה, ראש עיר והוא תושב ותיק האדם שנתן את כל כולו לצרכי העיר ופעל שנים רבות על מנת שהיא תיראה כמו שהיא היום.

ואכן העיר יבנה היא עיר שלווה וייחודית שיש בה משפחות צעירות, סטודנטים, אנשים שנחשבים ותיקי העיר כמו גם קשישים ורווקים.

העיר מלווה בנוסטלגיה מהמאות הקודמות כמו התקופה של תקופת הברונזה או תקופה הרביעית לפני הספירה שבה התגלו קברים באזור יבנה, והיא מוזכרת לא מעט בתקופת המקרא כחלק ממלכת יהודה.

גם המלך הורדוס שלט בעיר  כמו גם הממלכה הרומית ששלטה בה תקופה מסוימת, אבל כעת מדובר בעיר ישראלית לגמרי שהולכת ומתפתחת בכל יום. כיום9 תמצאו בעיר היכל תרבות, מתכנסים, אמפי תיאטרון, היכול מוזיקה, מרכזי תרבות לעולים, מוזיאונים, היכלי ספורט ופעילויות מקסימות כמו כאלה שמתקיימות בפארק מים גדול ושאר פעילויות כמו חוגים, הצגות, מופעים וכולי.

 אבל מה הקשר האמיתי בין דוד בן הרוש ליבנה?

בתחילה חשוב לדעת שמדובר בקשר חזק במיוחד משום שבן הרוש כיהן כראש העיר של העיר המקסימה הזאת והוא עד היום הוא תורם את חלקו לעיר ולפיתוח שלה. התושבים במקום תמיד חשבו שמדובר בראש עיר שצריך להישאר בתפקידו משך שנים ארוכות - לכן רבים מהתושבים עדיין רוצים לראות את דוד בן הרוש יבנה מכהן כראש העיר.

אז אם אתם רוצים לדעת קצת יותר על ההיסטוריה של יבנה , לקרוא על העיר הזאת להכיר אותה מקרוב ולדעת מי היו ראשי הערים והפוליטיקאים שהפכו אותה לפנינה החמודה שהיא כיום - חפשו מידע על יבנה בויקיפדיה ובאתרי אינטרנט שמספרים יותר על המקום. 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה