גרוסמן ניהול פרויקטים בניהולו של יאן גרוסמן



במדינת ישראל נבנים פרויקטים שונים וחשובים בכל עת. כאן אפשר לראות בניין המיועד להריסה ושם ניתן להבחין בפרויקט בנייה בעיצומו.

.

כאשר מנהלים פרויקט בנייה, יש צורך לבחור בחברת פרויקטים איכותית אשר תוביל את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. כזו היא בדיוק חברת גרוסמן ניהול פרויקטים בניהולו של יאן גרוסמן. יאן גרוסמן הוא מהנדס שיש לו ניסיון רב בתחום הנדל"ן והבנייה, והוא דואג לכך שכל שלב בעבודה יבוצע על הצד הטוב ביותר.

גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ – שירותים שכדאי להכיר

חברת גרוסמן ניהול פרויקטים עוסקת במגוון רחב של תחומים. אלה שלושת הבולטים שבהם:

  • מנהלים את הפרויקט – הצוות של החברה נמצא בשטח במטרה לפקח על כל פרויקט בנייה שיוצא לדרך. וזה אומר שהוא דואג לכך שהעובדים יבצעו את העבודה, יקפידו על לוח זמנים מסודר, ייצמדו לכל כללי הבנייה הדרושים ועוד.
  • תמ"א 38 – חברת גרוסמן ניהול פרויקטים מסייעת להתמודד עם אחד האיומים הגדולים ביותר של ישראל: רעידת אדמה עוצמתית שעלולה להכות בכל רגע. על כן, במסגרת תכנית תמ"א 38, צוות הבנייה מחזק את הבניינים. עבודות התמ"א כוללות בין השאר פעולות כמו חיזוק המבנה, הרחבת השטח לחנייה, הוספת מרפסת ומעלית ועוד.
  • מתכננים את הפרויקט – החברה אחראית לא רק על ביצוע הפרויקטים השונים, אלא בראש ובראשונה על תכנונם. כי כדי להוציא את הפרויקטים מהכוח אל הפועל, לפני הכול יש צורך לתכנן אותם בקפידה.

אז איך מתחיל פרויקט בנייה?

לאחר שראינו מה יכולה לעשות חברה טובה לניהול פרויקטים, חשוב להבין כיצד מתכננים את הפרויקטים עצמם. כמובן, השלב הראשון שיש לבצע הוא לבחור חברה טובה לניהול פרויקטים, וכבר ראינו כי גרוסמן ניהול פרויקטים בניהולו של יאן גרוסמן היא חברה אמינה ומקצועית. השלב השני הוא לברר עם החברה לניהול פרויקטים את כל הפרטים החשובים: סוג הבנייה, מחיר, לוח זמנים, תקנים, אחריות, השלמת תיקונים ועוד. השלב השלישי הוא שלב החתימה על החוזה. לאחר ששני הצדדים מסכימים זה עם זה, אפשר לצאת לדרך.

להתרשם מפרויקטים גדולים

אחת הדרכים לעמוד על טיבה של חברה לניהול פרויקטים היא ללמוד על פרויקטים קודמים שלה. כך למשל, אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של חברת גרוסמן ניהול פרויקטים הוא פרויקט גינדי תל אביב. זהו מתחם מגורים מיוחד הנבנה לפי סטנדרטים גבוהים. הפרויקט משלב מגוון רחב של תחומים דוגמת אדריכלות, יוקרה, עיצוב ורושם רב. מתחם המגורים נמצא במקום מרכזי בתל אביב, וניתן להתרשם ממנו.

גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ
https://www.grosman.co.il/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה