גלי את הסוד לעור פנים חלק



כל אחת מאיתנו רוצה להיראות טוב עבור עצמה ועבור אחרים, וכמובן שהפנים הם המרכיב העיקרי של חזות נאה. למרבה הצער, לא לכולנו יש בסיס גנטי מצוין ועור מושלם, ובכל מקרה – גם בעלות המזל יבחינו עם השנים בירידה בחלקות העור, במידת הרעננות והגמישות שלו, בהופעה של קמטים וקמטוטים, כתמים ופצעונים ועוד. לכן כה חשוב להגן על העור ולשמור עליו באמצעים שונים, כמו הימנעות מחשיפה מוגזמת לשמש, מעישון ומסביבות מזוהמות, ולהשתמש בתכשירים ייעודיים.

freepik

את בוודאי יודעת שישנם תכשירים ייעודיים לשמירה על עור הפנים, כגון קרם ניקוי, פילינג אורז, קרם לחות ואחרים, המיועדים לניקוי עמוק ויסודי של העור, ולהסרה על בסיס יומיומי של תאים מתים. פעולות אלו תורמות לשמירת העור בריא, זוהר וחלק. באופן מיוחד כדאי לשים לב לתכשירים הכוללים חומצה היאלורונית, למשל סרום עם חומצה היאלורונית המייתר חסימה של לחות על פני העור, למניעת התייבשות ואובדן לחות. תכשיר כזה מכיל כאמור את החומצה המפורסמת התורמת ללחות ולשיפור הגמישות של העור, ועשוי להכיל מרכיבים נוספים כמו אצות המרככות את העור, ופנטנול המשפר את מצבו.

למה דווקא סרום עם חומצה היאלורונית?

סרום לפנים עם חומצה היאלורונית , או כל תכשיר דומה, מעניק לך כמה יתרונות מהותיים. גופך מייצר חומצה היאלורונית באופן טבעי והיא מצויה בחלקים שונים שלו, למשל במפרקים, כאשר בעור היא תורמת לגמישות, רעננות, לחות ונפח. הבעיה היא שעם השנים קצב הייצור של החומצה פוחת, וישנם עוד תהליכי הזדקנות של עור הפנים שמתרחשים, וכך נוצר מראה פחות רענן ויותר זקן.

אז תכשירים עם חומצה היאלורונית נועדו להשיב אל העור את החומצה באמצעות מריחה חיצונית, להבדיל מההזרקות של החומצה שנכנסות פנימה. בהנחה שאלו תכשירים איכותיים שמאחוריהם חברה רצינית, הם יהיו ללא פראבנים, צבעים או ריחות מלאכותיים, כאשר החומצה עצמה היא כאמור מרכיב טבעי של הגוף ואינה נדחית על ידיו או גורמת לתופעות לוואי בלתי נעימות. למעשה, הכוח של החומצה נמצא ביכולתה למשוך מים, כאשר כל יחידה שלה מושכת אלף יחידות מים ומכאן התרומה ללחות ולנפח. בנוסף, החומצה ממלאת תפקיד חשוב ביצירת החלבונים אלסטין וקולגן, שגם הם אחראיים על גמישות העור ובריאותו, ולכן שימוש בתכשירים אלו תורם לקבלת עור בריא ומתוח יותר.

יחד עם זאת, כדאי שתזכרי כי סרום עם חומצה היאלורונית או כל תכשיר אחר, מיועד לטיפוח שוטף של עור הפנים. לא ניתן להשיג עימו את התוצאות של הזרקות, ואין זו מטרתו. אך הוא בהחלט תורם לשמירה על עור פנים חלק ורענן, והיתרון שלו כמובן שלא צריך להזריק אותו, העלויות נמוכות בהרבה מסשנים של הזרקות, ואת לא צריכה לצאת מהבית אל המכון.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה