Google Pay היא פלטפורמת תשלום דיגיטלית המאפשרת לך לבצע תשלומים ורכישות באינטרנט במהירות ובקלות. זוהי דרך בטוחה, מאובטחת ונוחה לשלם עבור הדברים שאתה צריך, מבלי שתצטרך לדאוג להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך בכל פעם. בפוסט זה בבלוג, נדון ביתרונות השימוש ב-Google Pay וכיצד תוכל להתחיל להשתמש בו היום!

FREEPIK

מה זה Google Pay ואיך זה עובד?

Google Pay היא פלטפורמת תשלום דיגיטלית שפותחה על ידי גוגל שעוזרת גם ל סליקה לעסקים. זה מאפשר למשתמשים לבצע תשלומים באמצעות חשבון Google שלהם. ניתן להשתמש ב-Google Pay לרכישות מקוונות, רכישות מתוך האפליקציה ורכישות בחנות. Google Pay משתמש בטכנולוגיית תקשורת בשדה קרוב (NFC) כדי לתקשר עם מסופי תשלום. בעת ביצוע תשלום, אפליקציית Google Pay תייצר אסימון ייחודי חד-פעמי המשמש לעיבוד התשלום. Google Pay זמין במכשירי Android נבחרים וניתן להשתמש בו עם קמעונאים נבחרים. Google Pay אינו זמין במכשירי iOS. כדי להשתמש ב-Google Pay, עליך להיות מותקן במכשיר שלך בחשבון Google ואת אפליקציית Google Pay. אתה יכול להוסיף מספר אמצעי תשלום לחשבון Google Pay שלך, כולל כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב וחשבונות בנק. אתה יכול גם להשתמש ב-Google Pay כדי לשלוח כסף לחברים ולמשפחה. Google Pay היא דרך בטוחה ונוחה לשלם עבור סחורות ושירותים. Google אינה גובה עמלות כלשהן עבור השימוש ב-Google Pay. עם זאת, קמעונאים מסוימים עשויים לגבות עמלה קטנה עבור השימוש ב-Google Pay. כאשר אתה משתמש ב-Google pay, המידע האישי שלך, כגון שמך ומספר כרטיס האשראי שלך, אינו משותף עם הקמעונאי. בנוסף, כל התשלומים המבוצעים באמצעות Google Pay מוצפנים, מה שהופך אותם בטוחים מפעילות הונאה.

 

כיצד להוסיף כרטיס אשראי או חיוב ל-Google Pay

הוספת כרטיס אשראי או חיוב ל-Google Pay היא דרך מהירה וקלה לשלם עבור פריטים באמצעות המכשיר הנייד שלך. כדי להתחיל, הורד את אפליקציית Google Pay מחנות Google Play ופתח אותה במכשיר האנדרואיד שלך. לאחר פתיחת האפליקציה, הקש על סימן "+" כדי להוסיף כרטיס חדש. לאחר מכן תתבקש להזין את מספר הכרטיס שלך, כמו גם את תאריך התפוגה וקוד האבטחה. לאחר שהזנת את כל המידע הדרוש, הקש על "שמור". הכרטיס שלך יישמר כעת ב-Google Pay ותוכל להשתמש בו כדי לבצע תשלומים בכל חנות שמקבלת תשלומים ללא מגע. זכור שייתכן שתצטרך לאמת את זהותך מול הבנק שלך לפני שתוכל להשתמש בכרטיס שלך עם Google Pay.

 

שימוש בגוגל פיי יכול להקל על החיים שלכם ולגרום לכל תהליך רכישה להיות פשוט ומהיר

תהנו!

 

נכתב בחסות חברה לבניית קישורים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה