בשמים לנשים – המתנה המושלמת



בחירת מתנה לחגים או לאירוע מיוחד היא לא תמיד דבר פשוט. גם אם את המתנה קונים למישהי שקרובה אלינו, קיים תמיד אתגר בבחירת המתנה הנכונה. מתנה טובה היא כזו שתתאים לטעם של האדם שמקבל אותה. וודאי כבר קרה לכם לפחות פעם אחת שקניתם מתנות לחברים, בני זוג או בני משפחה – ובסופו של דבר המתנה שכבה בארון ולא זכתה לשימוש.

freepik

ישנם כמה סוגי מתנות שקשה מאוד לטעות איתן. הן נותנות תחושה של אכפתיות, של יוקרה והן יכולות להיות מתנות מצוינות לכל אירוע חגיגי. מתנה כזו, למשל, היא קניית בשמים לנשים. בשמים יכולים להיות מתנה אטרקטיבית מאוד. זאת מפני שהם משדרים יוקרתיות, הם שימושיים מאוד והם גם לא מתנה מובנת מאליה, ביחס למתנות אחרות.

סוגי בשמים לנשים

כדאי להכיר את עולם הבשמים לנשים והסוגים השונים בו לפני שמחליטים איזה בושם לקנות. אם הקונה היא אישה, יהיה לה הרבה יותר קל לבחור בושם כמתנה. אך הרבה גברים, לעומת זאת, נוטים להסתבך עם הבחירה. אלא אם כן הם יודעים באיזה בושם בדיוק משתמשת בדרך כלל בת הזוג שלהם או האישה שלה הם רוצים לקנות את המתנה. כאשר יודעים את שם הבושם המדויק, הבחירה נעשית קלה מאוד. אך במקרים בהם לא יודעים מהו הבושם שמקבלת המתנה משתמשת בו – יש לבצע מחקר מקדים קטן.

הבשמים השונים בשוק מאופיינים על ידי כמות שונה של ריכוז האלכוהול שבתוכם. בושם מסוג פרפיום הוא המרוכז ביותר ומכיל את כמות האלכוהול הרבה ביותר. ישנם בשמים מסוג או דה פרפיום ו-או דה טואלט, שבהם ריכוז האלכוהול קטן יותר. בשמים מסוג או דה קולון הם בדרך כלל בעלי ריכוז אלכוהול של 60% בלבד, ולכן מרוכזים פחות.  

איך לבחור את הבושם הנכון?

האתגר בבחירת הבושם הנכון הוא תמיד הניסיון לקלוע לטעם של מי שתקבל אותו. ראשית, אם זו מישהי שנמצאים בנוכחותה לעיתים קרובות, ניתן לחוש את ריח הבושם שהיא משתמשת בו בדרך כלל ולחפש כמתנה בושם עם ריח דומה.

למי שרוצה להיות הרפתקן יותר, ניתן לבחור ריח שמוצא חן בעיניי מעניק המתנה. כדאי להריח כמה שיותר בשמים ולבחור את הבושם שהריח שלו הכי נעים. במקרה כזה, כדאי שלא להגזים בהימור ולא לבחור בבושם עם ריח מרוכז באופן קיצוני. בשמים עם ריח מתוק מאוד, או בשמים עם ריחות הדרים בולטים יכולים להיות מעט קיצוניים עבור נשים רבות. לכן עדיף לבחור בושם לנשים שהריח שלו מתון ולא עוצמתי מדי, אך עדיין נעים ואטרקטיבי.

איזה תקציב להשקיע בקנייה?

טווח המחירים של בושם חדש יכול להיות רחב מאוד. מבחינת המחיר עצמו, ניתן למצוא בשמים במחיר של 100 עד 150 שקלים, וגם בשמים יקרים בהרבה שיעלו בין 500 ל-800 שקלים. רצוי להשקיע בקניית הבושם בהתאם למידת הקרבה לאותה אישה שתקבל את הבושם. אם מדובר בבת זוג או בקרובת משפחה מדרגה ראשונה – בהחלט ניתן לפרגן ולהשקיע בבושם איכותי – מבלי להתחשב במחיר שלו.

מי שמחפש מתנה צנועה יותר, יוכל למצוא בשמים לנשים בטווח מחירים בינוני. ניתן גם לעיתים למצוא בשמים איכותיים ויוקרתיים באריזות קטנות יותר (מבחינת כמות המ"ל) – וכך לחסוך בהוצאה מבלי להתפשר על איכות הבושם שקונים.

לסיכום

קניית מתנה היא תמיד דבר מאתגר ולא פשוט. אחת מהדרכים הטובות ביותר להפתיע עם מתנה מישהי בחיינו היא קניית בושם. בושם הוא מתנה שאף פעם לא מאכזבת, וכדאי בהחלט לשקול אותו כמתנה ליום הולדת או לאירוע חגיגי אחר. חשוב רק לבחור ריח שלא יהיה חזק ומרוכז מדי ושיהיה נעים והרמוני – לפחות עבור הטעם של מי שקונה את הבושם כמתנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה