בריכה לחצר: 3 טיפים חשובים



בריכה ביתית היא עניין מפנק, תשאלו כל מי שיש לו אחת כזו. אמנם זה מצריך הרבה עבודת הכנה ותחזוקה, אבל בשורה התחתונה זה כייף אדיר. אספנו 3 אנשים שלכל אחד מהם בריכה ביתית ושאלנו אותם מה הטיפ החשוב ביותר. הנה התשובות

pixabay

בוקר, אתם קמים מהמיטה, לובשים בגד ים וקופצים לבריכה הביתית שלכם, שוחים כמה בריכות ומתחילים את הבוקר כמו אלופים אמיתיים. עבור רבים התיאור הזה נשמע חלומי, אבל יש לא מעט בישראל שכבר הגשימו אותו. אספנו שלושה מהם וביקשנו מכל אחד שיתן את הטיפ החשוב ביותר מבחינתו למי שמתכננים להקים בריכה ביתית. הנה התשובות:

מירי: "לי יש בריכה לחצר והתקנו אותה הרבה אחרי שעברנו לגור בבית. יחד עם זאת, יש בחצר הרבה עצים וצריך היה למקם את הבריכה במקום שמצד אחד יהיה מוצל ומצד שני יהיה חשוף לשמש כדי שהמים לא יהיו קרים מידי. הטיפ החשוב ביותר שלי הוא לא למקם בריכה לחצר מתחת לעצים שמשירים עלים או פירות רבים. את הטיפ הזה קיבלתי מהגנן שעבד אצלנו ולאורך הזמן גיליתי כמה הוא צדק. תחזוקה של בריכה היא עניין מורכב שמצריך הרבה זמן והשקעה. אם היא ממוקמת מתחת לעצים משירים, עבודת התחזוקה היא פשוט בלתי נגמרת ואז זה יוצר תסכול מיותר. אני נכנסת לבריכה פעמיים – שלוש פעמים בשבוע, שוחה, נהנית מאוד מהספורט הזה וממליצה עליו לכל מי שבסביבתי".

אלה: "בעלי חלם על בריכה לחצר ולאחרונה הוא הגשים את החלום. התקנו בריכה אחרי הרבה תכנון ומחשבה. בעיני, הטיפ החשוב ביותר הוא שמירה על הביטחון. יש לנו ילדים קטנים ואני יודעת שאין סיכוי שכל הזמן אני אהיה בבקרה צמודה עליהם. לכן, התקנו בבריכה רצפה הידראולית. בזמן שהבריכה לא בשימוש, המים בעצם נכנסים מתחת לרצפות ההידראוליות, שטח החצר גדל ואין כל סכנה שהילדים יסתובבו ללא השגחה בחצר. את מתג ההפעלה, כמובן, מיקמתי גבוה מאוד, כך שלא תהיה לילדים גישה אליו. שמירה על הבטיחות היא מבחינתי הדבר החשוב ביותר בכל הסיפור הזה".

איתי: "בריכה לחצר אף פעם לא הייתה חלום שלי, אבל זה השתנה אחרי שביקרתי אצל קרובי משפחה בארצות הברית. ראיתי עד כמה כייף למבוגרים ולילדים להיות במים, לשמור על אורח חיים ספורטיבי, לארח למסיבות בריכה ועוד. יש בזה משהו מאוד משחרר. בארץ זה עניין יותר מורכב שכרוך בעלויות גבוהות, אבל הצלחתי למצוא לזה פיתרון. היום יש לי בריכה לחצר, אני נהנה יחד עם הילדים ועם חברים שמגיעים לבקר וזה מאוד כייף. אמנם לא מדובר בבריכה אולימפית או משהו בסגנון, אבל גם בריכה קטנה שמתאימה למידות של החצר ולצרכים של בני הבית עושה את העבודה. אני ממליץ על זה בחום".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה