בעל עסק? דבר עם מומחה קידום אתרים



יש בעלי עסקים שחייבים הלוואות ותמיכה בנקאית, ואחרים מגיעים עם כסף מהבית. יש עסקים שצריכים יועץ לעיצוב המוצר או הלוגו, בעוד שאחרים יודעים בדיוק איך הדברים צריכים להיראות. חלק צריכים מנהל או עובדים, בעוד שחלק בכלל הם “וואן מאן שואו”. אבל אם יש אדם אחד שכל בעל עסק חייב לדבר איתו, זה מומחה קידום אתרים. לא משנה אם זה עסק גדול או קטן, מוכר מוצרים או שירותים, ממוקם בישראל או בחו"ל, מייבא או מייצא, עובד עסק-ללקוח (BTC) או עסק-לעסק (BTB), קידום האתר שלכם הוא חובה, וזה לא משהו שאתם יכולים לעשות לבד.

pixabay

מי שמוכן לזנק קדימה עם העסק שלו לרמה הבאה, ולהתחיל למנף את העוצמה הבלתי נתפסת של השיווק באינטרנט, כדאי שיקרא את הטקסט הקצר הזה, ויתחיל לקבל תמונה בהירה יותר על מה קורה כאשר מומחה לקידום אתרים מקדם לך את הביזנס. זה עולם אחר לגמרי.

כאשר מומחה קידום אתרים עובד עבור העסק שלך -

בעלי עסקים מרגישים את ההבדל כבר מהרגע הראשון, כאשר פניות ממקורות חדשים מתחילות להגיע לפתח דלת העסק שלהם. לפתע מגיע קהל חדש, עם דרישה למוצר שלכם, מבלי שעשיתם דבר. הוא יודע מי אתם, הוא מחפש ספציפית אתכם, ורוצה את המוצר הספציפי שאתם מציעים.

הסיבות שזה קורה כל כך מהר הן:

  • מקדם האתר שלכם עשה מחקר כמו שצריך
  • הוא בדק מה עושים המתחרים שלכם
  • הוא בדק מה עושים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם
  • הוא בדק האם האתר שלכם עומד בסטנדרט הנדרש
  • הוא יצר מערך קידום אפקטיבי בהתאם לנתונים בזמן אמת
  • הוא הוציא לפועל את תוכנית הקידום האופטימלית לעסק שלך

ברגע שיש ברשות המקדם את המידע לו הוא זקוק, וזאת דרך מחקר שוק בתחום שלכם, הרי שהוא מוכן לצאת לקרב, חמוש במידע, המוצר המבוקש ביותר בשוק בימינו. לכן, כאשר אתם יוצרים קשר עם מקדם אתרים מומחה, תצפו למבול של שאלות על העסק, מכל כיוון אפשרי.

מה להכין לפגישה עם מקדם אתרים

אתם הולכים לפגוש מומחה, וככזה, הוא ירצה לדעת הכול. כמו שאתם הולכים לרופא מומחה, שיודע לחבר את הנקודות יותר טוב מרופא כללי, ככה כשאתם ניגשים לאדם שהוא מומחה קידום אתרים. לכן כדאי שתדעו לענות על כמה שאלות, לדוגמא מה המטרות שלכם בעסק? כמה קליינטים אתם יכולים לשרת במקביל מבלי לפגוע ברמת השירות? כמה מוצרים או שירותים אתם רוצים למכור בחודש? מה תקציב השיווק שלכם? וכו’.

עם המידע הנ"ל, לצד מידע רב נוסף כמו סוג העסק, אופי המוצר או השירות, ושאר שאלות שהמומחה כבר ישאל אתכם, יבנה לכם המומחה מערך שיווק חכם בהתאמה אישית. קידום אורגני או קידום ממומן, או אולי שניהם, ייכנסו לפעולה באופן כמעט מיידי מהרגע שהחלטתם לקחת את הצעד החשוב ביותר עבור העסק.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה