בניית פרופיל קישורים - המדריך המלא



בראש ובראשונה, חשוב לזכור כי תפקידה העיקרי של מנוע החיפוש של גוגל הינו להציג בפני הגולשים השונים את תוצאות החיפוש המתאימות והטובות ביותר וכן, על מנת לעשות זאת על הצורה הטובה ביותר משקיעה החברה בפרסום כתבות עם קישורים ובכל הסובב סביב דירוג האתרים השונים המוצגים על ידה במנוע החיפוש.

freepik

לשם ביצוע פעולה זו, מבצעת החברה שימוש במגוון רחב של קריטריונים שונים כדוגמת התוכן והמאמרים הקיימים באתר, קוד האתר, קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים וכיוצא בכך. זאת בעת בה קישור נכנס הוא למעשה קישור כזה הנמצא באתר אחר ומפנה ישירות אל האתר שלכם. מדובר למעשה על מקרה בו קיים קישור נכנס שכן, הרי שמבחינת מנוע החיפוש מדובר בהמלצה של האתר המפנה. בעת בה האתר שלכם יכלול יותר ויותר קישורים, הרי שקיים מגוון רחב של אתרים שונים שממליצים עליכם מול כלל הגולשים שלהם וכן, ככל שאותם אתרים נחשבים למובילים וגדולים יותר, כך למעשה כל המלצה הופכת למשמעותית יותר.

מה פרופיל הקישורים כולל בתוכו?

כאשר אנו מדברים על פרופיל קישורים לקידום אתרים, הרי שתפקידו העיקרי הינו לייצר שגרה נכונה של הוספת קישורים נכנסים לאתר שלכם, שגרה שתבוא לידי ביטוי במראה טבעי ואותנטי לחלוטין. במטרה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, על פרופיל הקישורים לכלול בתוכו מספר נתונים כמו האתרים בהם יתבצע פרסום מאמרים, המילת מפתח ממנה תצא הקישור, מינון הקישורים, קצב ההוספה שלכם וכן הלאה. על כן, במידה ואתם בעלי עסק קטן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי כאשר האתר שלכם יקבל כתבה באחד מאתרי החדשות המובילים, הרי שהדבר עשוי להיראות לא טבעי כלל. כמו כן, ההמלצה המרכזית תהיה לבנות את פרופיל הקישורים  בצורה הזהירה ביותר, צורה המתייחסת למספר משתנים מקצועיים שמתקשרים באופן ישיר לתעשיית קידום האתרים וכן, מומלץ לעשות זאת בליוויו של גורם מקצועי ומיומן בתחום במטרה להבטיח קידום יעיל ואפקטיבי של האתר האינטרנטי שלכם.

החשיבות מאחורי בניית קישורים

במידה ואתם מעוניינים להגיע לראש תוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל, ניתן לומר כי יהיה עליכם לפתח שגרה של פרסום כתבות עם קישורים נכנסים שכן, בעת בה תפתחו לעצמכם שדרה שכזו, הרי שיהיה עליכם לעבור את שלב בניית הקישורים בצורה המקצועית ככל הניתן, במטרה להבטיח כי אותם קישורים אכן משיגים עבורכם את המטרה וכן, על מנת לבטח כי הקישורים לא יובילו לענישה מצד מנוע החיפוש של גוגל. יחד עם האמור, חשוב לציין ולזכור כי בעת בה אנו מדברים על בניית קישורים לקידום אתרים במטרה להגיע לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש, הרי שאתם לא היחידים המעוניינים בכך. אי לכך, במטרה לוודא כי פרופיל הקישורים שלכם בנוי בצורה האידיאלית, צורה כזו שתעניק תחרות הולמת לשאר בעלי העסקים בענף המתחרים על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, ההמלצה המרכזית תהיה לפנות למקדם אתרים מקצועי או לחילופין לחברת קידום אמינה וותיקה בתחום.

כיצד ניתן לבנות פרופיל קישורים לקידום אתרים?

כאמור, בנייה נכונה ומדויקת של פרופיל קישורים לקידום אתרים אורגני היא כזו המחייבת לטמון בחובה מקצועיות ואמינות המבוססת על העקרונות המובילים והרלוונטים של תעשיית הקידום שכן, מדובר על תעשייה דינמית במיוחד, כזו אשר משתנה באופן תקופתי ללא כל הרף. כמו כן, אחת למספר ימים יוצאים עדכונים כאלו ואחרים, עדכונים הסובבים סביב האופן בו מנוע החיפוש יבחן את אתרי האינטרנט השונים שהוא סרוק ברשת וכן, לצד כל פרסום כזה מומלץ לעדכן את דרכי השיווק בה אנו משתמשים לקידום האתר שלנו. כפי שכבר אמרנו קודם, במטרה לוודא כי אתם אכן מבצעים בנייה נכונה ואיכותית של פרופיל קישורים, בנייה שתקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל וכן, לוודא כי מערך הקישורים אכן מתקשר באופן ישיר אל אתרי תוכן מובילים, מומלץ לפנות אל חברה אמינה ומקצועית העוסקת בתעשיית קידום האתרים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה