בית וגן - איך לבחור ריהוט לחצר?



אין כמו לחזור הביתה אחרי יום ארוך, למזוג כוס יין ולהתפנק על ספה נוחה בשעת בין הערביים.

Pixabay

על-מנת להתרווח בפינה השלווה של סוף יום, עלינו לחשוב על עיצוב שיתאים לצרכינו ולאופן השימוש במרחב החיצוני.

ריהוט איכותי בחצר מעניק תחושת נוחות ואסתטיקה ומשדרג את המראה של כל הבית, מבפנים ומבחוץ, וחשוב לקחת את עיצוב הפטיו בחשבון כשמחליטים אילו חללים לשדרג בביתכם.

 

טיפים לריהוט נכון של החצר

בבחירת הריהוט הנכון יש להתחשב במראה, בנוחות ובעמידות החומרים מהם עשויים הרהיטים, שכן על ציוד בית וגן להיות עמיד בפני פגעי מזג האוויר כדי שישמש אותנו באופן קבוע.

שני אלמנטים חשובים שלרוב נשכחים עד לרגע האחרון הם הריצוף והתאורה, אך למעשה אלו שתי השאלות הראשונות שעליהן עלינו לענות בבואנו לשדרג את החצר.

נרצה להתאים את הריהוט, חפצי הנוי, הצמחייה ופלטת הצבעים כך ששני האלמנטים הללו יכילו את שאר הבחירות העיצוביות באופן שנעים לעין ומתאים לכלל דיירי הבית.

האם יש לכם מרפסת ארוכה וצרה או פטיו רחב עם גינה ירוקה?
השתמשו במרחב הקיים לרשותכם כדי לבחור את מערכת הישיבה המתאימה ולוודא שיש מספיק מקום למעבר נוח בין הרהיטים, אחרי שיתווספו החפצים הדקורטיביים, משטחי ההגשה ופריטי התאורה.

גם כלי מטבח ואחסון צריכים להתאים למרחב וללוק הסופי ולהתחבר לחלל באופן שבו הם ימלאו את תפקידם ובו בעת לא יפריעו לתנועתיות.

פתרונות אחסון לא חייבים להיות בולטים וברורים, הטרנד הנוכחי מזמין אותנו לשלב עיצוב מקורי ושימוש יומיומי על ידי הסוואת ארוניות ומגירות באופן שמתאים לעיצוב ולמעשה מתפקד כחלק מהסטיילינג של החלל.
כדי להעניק לעצמנו פונקציונליות וסגנון ייחודי יחד עם אחידות עיצובית נמליץ, לדוגמה, להניח על השולחן בפטיו קערת הגשה התואמת את עיצוב פינת האוכל.

ניתן להשיג תוצאה זו על-ידי שימוש באותו סט של כלי מטבח בשני החללים הנפרדים.

האלמנט האחרון והחביב הוא בחירת הגג.

בין אם תבחרו בפרגולת עץ כפרית, עמודי בד בסגנון בדואי, גגון מתכת במראה שיקי ותעשייתי או שמשיה גדולה באווירה קיצית, חשוב לקחת בחשבון את מזג האוויר ואת סוג הריהוט הנבחר כדי להבין איך להגן עליו בצורה הטובה ביותר, שתחזיק מעמד לאורך שנים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה