יש לכם עסק? אם כן, ביטוח עסק הוא נושא שאסור לכם לוותר עליו. ביטוח עסק הוא ביטוח אשר המטרה שלו היא להעניק לבעלי העסקים כיסוי במקרים של נזק לרכוש כמו המבנה של העסק, התכולה שלו, המלאי של המוצרים בעסק וכדומה וכן כיסוי למקרים של חבות כלפי צד שלישי כתוצאה מהפעילות של העסק.

pixabay

כיום כל בעל עסק יודע כי ללא ביטוח, נזק לא צפוי או חבות כנגד צד שלישי יכולים להוביל אותו להוצאות כספיות גבוהות מאוד וגרוע מכך – אפילו לפשיטת רגל. אנו עדים לסיפורים כאלו שמתרחשים כל הזמן. לכן, כל עסק, גדול או קטן, חייב לרכוש פוליסת ביטוח עסק המתאימה לעסק שלו וכך להיות מוגן לכל מקרה שלא יקרה.

מה כולל הביטוח?

אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מבצעים ביטוח לעסק שלכם הוא מה בעצם כולל הביטוח. היום יש לא מעט חברות המציעות ביטוח לעסק, החל מחברות הביטוח הגדולות והמוכרות ועד חברות כרטיסי אשראי וחברות פיננסיות דומות. לכן, לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח עסק חשוב שתבדקו כמה הצעות שונות, בדקו מה אתם מקבלים ומה כלול בפוליסה, מיהי החברה המבצעת את הביטוח עבור העסק שלכם, כמה מהר היא משלמת, מה גובה הכיסוי שהיא מציעה בכל מקרה ועוד.

כל פרט כזה הוא קריטי ויכול להשפיע עליכם מאוד במידה ותצטרכו להפעיל את הפוליסה.

פרטים שחשוב לכלול בביטוח

לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח עסק, יש כמה פרטים קטנים שלא רבים זוכרים לשים לב אליהם וחשוב לוודא שיש התייחסות אליהם בפוליסת הביטוח אותה אתם עומדים לרכוש. פרטים כמו:

  • כיסוי למערכות ממוחשבות כמו קופות ממוחשבות בעסק, מחשבים וציוד אלקטרוני נוסף.
  • כיסויים לכל הסיכונים בביטוח המבנה והתכולה.
  • כיסוי למקרה שבו נדרשות הוצאות של סידור מחדש של העסק או ארגון מחדש לאחר שקרה מקרה הדרש הפעלה של הפוליסה (כמו פריצה לעסק אשר השאירה בלאגן רב, שריפה אשר מצריכה שיפוץ ועבודה מחדש ועוד).
  • כיסוי למקרה של פריצות סייבר למערכות העסק, דבר שקורה היום לא מעט וחשוב להתייחס אליו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה