בטבע שלך – הגדלת חזה בשומן עצמי



הגדלת חזה באמצעות שתלים היא הליך נפוץ ומוכר כבר שנים רבות, אך לא רבות מכירות את האפשרות של הגדלת חזה בשומן עצמי. אז אם את מתלבטת לגבי הגדלת חזה, כדאי שתקראי קודם את המאמר הזה

freepik

הגדלת חזה היא אחד מן ההליכים הקוסמטיים הנפוצים ביותר היום, והוא מעניק לנשים רבות בכל רחבי העולם תחושה טובה יותר לגבי גופן וביטחון עצמי מוגבר. עם זאת, ההתלבטות אם לעבור הליך כזה בעצמנו היא אינה התלבטות פשוטה בהכרח.

כאשר אנו שוקלות אם לעבור הגדלת חזה, עלינו לשאול את עצמנו מהן התוצאות שאנו מבקשות להשיג? איזה מראה נרצה לקבל בסיומו? באילו עזרים רפואיים נשתמש ובאילו שיטות טיפול? כיצד יהיה תהליך ההחלמה? ואילו סיבוכים או תופעות לוואי אנו עשויות לחוש לאחריו? כל אלו שאלות טובות וחשובות, שכדאי לענות עליהן היטב לפני שמקבלות החלטה.

אחת האפשרויות המעניינות העומדות היום בפני נשים המבקשות לעבור הליך הגדלת חזה הוא הליך של הגדלת חזה בשומן עצמי. מה זה אומר ומה היתרונות של השיטה? בכך בדיוק יעסוק מאמר זה:

הגדלת חזה בשומן עצמי – הכי טבעי שיש

אחד מן החששות המטרידים נשים המבקשות לעבור הגדלת חזה הוא החשש מן השתל עצמו. קיים היום מגוון גדול של שתלים איכותיים המתאימים לנשים רבות לאורך שנים, אך יש נשים שחוששות מהחדרה של אביזר מלאכותי וזר לתוך גופן. בנוסף לכך, השתלים מהדור החדש אמנם יכולים לשמש את האישה במשך שנים רבות, אך יש להם תאריך תפוגה ויש להחליפם בשלב מסוים. זהו גורם נוסף לחשש בקרב נשים, שלא מעוניינות לשוב למיטת הניתוחים בעתיד.

הגדלת חזה באמצעות הזרקה של שומן עצמי היא פיתרון מצוין לחששות אלו. בשיטת הגדלת החזה הזו לא מוחדר שתל מלאכותי לגופה של האישה, אלא ההגדלה מתבצעת באמצעות הזרקה מדודה ומתוכננת של שומן שנשאב ממקומות אחרים בגופה של האישה. בשיטה זו ניתן לא רק להגדיל את השד עד שתי מידות יותר, אלא אף לעצבו בדייקנות רבה וכך לתקן פגמים אחרים, כגון חזה שאינו סימטרי, ולשחזר שדיים שעברו ניתוחים.

היתרון הגדול של שיטה זו הוא בעובדה כי החומר המשמש להגדלת החזה הוא חומר טבעי ששייך למטופלת עצמה, כך שלא צפויה דחייה של השומן המוזרק. יתרון אחר הוא העובדה כי התאים מוזרקים באמצעות מחט וכך לא נדרשים חיתוכים בשד שיותירו אחריהם צלקות. למראה הטוב של השדיים לאחר הליך ההזרקה תורמת גם העובדה כי תאי השומן המוזרקים ממשיכים לחיות, להשתלב ברקמות הגוף ואף לשפר את מראה העור. יתרון חשוב נוסף הוא התחושה הטובה שמתקבלת מהזרקת השומן, שכן ללא שתל, השד מרגיש טבעי לחלוטין על אף שהוא גדול יותר. 

ואם כל זאת לא מספיק, ניתן להוסיף ליתרונות השיטה גם את העובדה כי השומן המוזרק לחזה צריך להישאב ממקום כלשהו בגוף. המשמעות היא שניתן לבחור לשאוב את השומן מהבטן, מהירכיים או מהמותניים וכך ליהנות לא רק מעיצוב החזה אלא גם מעיצוב קל של אותם חלקים בגוף שהשומן מסרב לעזוב. ממש שניים במחיר אחד.

חשוב  לדעת שלא כל אחת תתאים לאפשרות של הגדלת חזה בשומן עצמי, למשל לא ניתן להרים שד צנוח. בנוסף צריך לקחת בחשבון שחלק מהשומן נספג בגוף ולכן רואים את התוצאה הסופית אחרי זמן מסוים (של מספר חודשים) ולא ניתן לצפות תוצאה זו מראש.

לסיכום, אם את חושבת על ביצוע הליך של הגדלת חזה, חשוב שתכירי את האפשרות של הגדלת חזה בשומן עצמי. ייתכן שבשבילך יהיה זה הפיתרון המושלם.

למידע נוסף אודות הגדלת חזה הכנסי לכתובת: 

https://drhadarisraeli.com/ניתוחי-חזה/הגדלת-חזה/

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה