באילו מצבים כדאי להיעזר בעורך דין הוצאה לפועל



לא מעט אנשים בוחרים לקחת הלוואות מהבנקים השונים. יוקר המחייה והתנהלות כלכלית לא נכונה, מובילים אנשים ליטול הלוואות רבות ולא פעם, נוצרים לאותם אנשים חובות מול הבנק אשר אין ביכולתם לשלם אותם. מרבית החובות אינם דורשים הסדר חובות, אך כאשר מדובר על חובות שמצטברים לסכומי עתק, החייב לא פעם מרגיש חסר אונים ואיננו יודע כיצד יעמוד מול גוף גדול ועוצמתי כבנק ויסביר לו מדוע הוא איננו יכול להחזיר את חובותיו. חובות לא מוסדרים עלולים להגיע למצבים של פתיחת תיק בהוצאה לפועל בגין החייב. במקרה שכזה, כדאי מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל אשר יסייע ביציאה מבוץ החובות ובסגירת התיק בהוצאה לפועל.

צילום : pixabay

מה עלול לקרות בגין אי תשלום חובות לבנק

הבנקים כיום מעניקים הלוואות כמעט לכל דורש. אולם, במידה והחייב איננו משלם לבנק את הסכום אשר הוא חייב לו, הבנק יכול לנקוט בהליכים משפטיים כאלה ואחרים כנגד החייב. כך לדוגמא: הבנק יכול להגיש תביעה כנגד האדם ולפתוח נגדו תיק בהוצאה לפועל. מדובר בהליכים שיסבו לחייב ולבני משפחתו לא מעט סבל ועגמות נפש. פתיחת תיק בהוצאה לפועל תביא את החייב לידי עיקולים שונים של רכושו וסנקציות נוספות שבכוחן לפגום באיכות חייו. במקרה שכזה חשוב לפנות לעורך דין הוצאה לפועל. עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע לחייב להימנע ממצבים של פתיחת תיק בהוצאה לפועל על ידי הסדר חובות מול הבנק שלו הוא חייב.

משא ומתן עם הבנק לצורך הסדר חובות

חשוב מאוד לזכור שגם הבנק מעוניין בסופו של דבר להגיע להסדר עם החייב במקום לנקוט בהליכים שונים נגדו ולכן, כאשר בוחרים עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום הסדר חובות, ניתן בהחלט להגיע להסכמות בין החייב לבין הבנק שיסייעו לחייב לעמוד בתשלום החובות שלו לבנק. בתהליך הסדר חובות מול בנק יש צורך להביא את כל המסמכים המעידים על מצבו הכלכלי של החייב, על הוצאותיו אל מול הכנסותיו ועל יכולת ההחזר שלו. משא ומתן מוצלח בנוגע להסדר חובות מול הבנק יכול לצמצם באופן משמעותי את סכום החוב של האדם ולהוביל אותו להסדר תשלום נוח שהחייב יוכל לעמוד בו.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה