א.א. רוטשטיין - חברת בניה ויזמות פרויקטים



עולם הנדל"ן המתפתח כולל תחתיו מגוון פרויקטים, החל מבניית דירות חדשות ועד תהליכי התחדשות עירונית. בכדי שהפרויקטים הללו ייצאו אל הפועל, בצורה המהירה, היעילה והחסכונית ביותר, חשוב שתהיה לצידכם חברה מובילה בתחום הבניה והיזמות – א.א. רוטשטיין

PIXABAY

מהי חברת בניה ויזמות?

עולם הנדל"ן מתפתח סביבנו בקצב מסחרר, כאשר בכל עיר וכמעט בכל פינה ניתן לראות פרויקטים חדשים (בעיקר של בניה רוויה), אזורים מתחדשים ותנופת בניה. בעוד שאנחנו רואים את הפרויקטים הללו מתחילים לרקום עור וגידים, כדאי לדעת כי מאחורי כל פרויקט עומדת חברת בניה, היוזמת את הפרויקט ואחראית להוצאתו לפועל, החל משלבי בדיקת עלויות המגרש, דרך בדיקת זכויות הבנייה ועד תכנוני פיתוח סביבתי באזור המיועד לבנייה.

היות ומדובר בפרויקטים יקרים ומשמעותיים, עלינו לבחור בחברת בניה ויזמות מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תדאג לספק לנו את השירותים הטובים ביותר ותניע את התהליך בצורה היעילה והמהירה ביותר.

מה ההבדל בין חברה קבלנית לבין חברת יזמות נדל"ן?

במבט ראשון, ולאור האמור לעיל, נראה כי אין הבדל מהותי בין חברה קבלנית לבין חברת יזמות נדל"ן , אך בפועל, מדובר בשני מושגים שונים למדי, שכן חברה קבלנית היא החברה האחראית על ביצוע עבודות הבנייה בפועל, באמצעות עובדים המועסקים ישירות דרכה או קבלני משנה. לעומת זאת, חברת יזמות אחראית על הנעת תהליכי הבניה עצמם והיא יכולה לבחור קבלן בניה באופן ישיר או בהליך של מכרז. לצד ההבדל בין השניים, כדאי לדעת כי אין כל מניעה לכך שחברה קבלנית תהיה גם חברת יזמות נדל"ן ולמעשה, ניתן למצוא כיום לא מעט חברות יזמיות בעלות זרוע קבלנית לביצוע העבודות, דבר המקנה יתרון ברור לאותן חברות ומאפשר להן להניע את הפרויקטים בהצלחה.

מהם היתרונות של חברת בניה ויזמות פרויקטים?

לחברת בניה ויזמות פרויקטים קיימים מספר יתרונות בולטים, שהעיקריים מביניהם הם:

  • חיסכון בעלויות

במידה ובוחרים להתקשר הן עם יזם פינוי בינוי לדוגמה והן עם חברה קבלנית מבצעת, הרי שהדבר כרוך בהוצאות כספיות נפרדות לשני הגורמים, מה שמייקר את העלויות. לפיכך, אחד היתרונות הבולטים של חברה המשלבת בניה ויזמות הוא, חיסכון ניכר בהוצאות.

 

  • ריכוז השירותים

תהליכי התחדשות עירונית, דוגמת תמ"א 38 והליכי פינוי בינוי, הם תהליכים בירוקרטיים, היכולים להימשך זמן רב ככל והם אינם מנוהלים בצורה נכונה ויעילה. כאשר כלל השירותים שתוכלו לקבל נמצאים תחת אותה החברה, הרי שהדבר יביא להתייעלות ניכר וחיסכון בזמן.

בחירת חברת בניה ויזמות – המפתח להצלחת הפרויקט

בין אם מדובר בפרויקט פינוי בינוי בראשון לציון ובין אם בפרויקט תמ"א 38 בתל אביב או תמ"א 38 ראשון לציון , אין ספק כי בחירת חברת בניה ויזמות היא המפתח להצלחת הפרויקט ולחיסכון ניכר במשאבים ועלויות. בהתאם לכך, המומחים של חברת א.א. רוטשטיין - חברת בניה ויזמות פרויקטים, ריכזו עבורכם מספר פרמטרים מהותיים שיעזרו לכם לוודא כי אכן מדובר בחברה המומלצת והמתאימה ביותר:

  • פרויקטים קודמים

פרויקטים קודמים מהווים את העדות המומלצת ביותר על הניסיון והמקצועיות של חברת הבניה והיזמות, כך שבחינת הפרויקטים הקודמים תאפשר לנו להתרשם ולבחון מקרוב את איכות העבודה וסגנון הבניה.

 

  • שיטת התכנון וסוג החומרים

שיטות התכנון והבניה כיום מתאפשרות במגוון טכניקות ותוך שימוש בחומרים שונים, היכולים להתאים לפרויקט מסוים, אך לא בהכרח לפרויקט אחר. לכן, מומלץ לבדוק מראש מהי שיטת התכנון המיועדת ובאיזה חומרים, כאשר קיימת העדפה ברורה לשימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובשיטות הבניה מתקדמות וחדשניות.

 

  • פגישת היכרות

בפגישת ההיכרות תוכלו להכיר את האנשים שילוו את הפרויקט, להתרשם מהיחס האישי, לשמוע על המלצות של לקוחות אחרים ולהסיר חששות מיותרים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה