אריק דיזיין – חיפוי קירות ועיצוב סלונים



פתאום זה ממש מעצבן אותך. איך לא שמת לב לזה קודם? הקיר החשוף הזה, צריך לעשות איתו משהו כבר. משהו שישנה את כל האווירה בבית, ישדרג את העיצוב. הגיע הזמן לבחור את החומר הנכון ולבצע חיפוי קירות, כי גם בחדר השינה הקיר הריק כבר משעמם אותך מאוד. על מנת שיהיה לך קל יותר לבחור, סיכמנו כל הפרטים על חיפוי קירות פנים במאמר הבא.

אצל רוב האנשים, כאשר חושבים על חיפוי קירות, הדבר הראשון שעולה על דעתם הוא הבריקים המפורסמים, אשר ניתן לראות כמעט בכל בית שני בישראל. אך ישנו מגוון עצום של חומרים המשמשים לצורך חיפוי קירות פנים וכדי לקבל החלטה מושכלת כדאי להכיר אותם. 

 צילום אריק דיזיין

מגוון עצום של חומרים: איך בוחרים חומר לביצוע חיפוי קירות פנים בצורה נכונה?

עץ, שעם, אבנים טבעיות, בריקים, בטון וכן, גם טפטים: אלו רק חלק ממגוון החומרים הרחב שאפשר לבחור כאשר בוחנים אפשרות לביצוע חיפוי קירות פנים. לכל אחד מהחומרים האלו יתרונות וחסרונות משלו. 

הכלל הראשון שיעזור לך לבחור חיפוי קירות פנים הוא העיצוב: איזה חומר ישתלב הכי טוב עם העיצוב הכללי של הבית?

 

אם עיצוב פנים הבית הוא באווירה כפרית, יתאים יותר חיפוי עץ או אפילו חיפוי של אבנים טבעיות. בטון לעומת זאת, יתאים יותר לסגנון עיצוב מודרני. לכן חשוב מאוד לשבת עם מעצבת או מעצב פנים כדי להבין את הסגנון העיצובי של הבית. גם אם ראית חיפוי קיר מדהים אצל חברים, הוא יתאים גם לבית שלך רק אם הסגנון העיצובי של שני הבתים זהה. לכן לא כדאי להעתיק או לקחת משהו שראית באיזו רשת חברתית, אלא להבין את האופי של הבית שלך וכך לבחור את החומר הנכון, שידבר עם שאר העיצוב. 

 צילום אריק דיזיין

איך לשלב רהיטים עם חיפוי קירות פנים ועיצוב פנים נכון?

גם לשאלת הרהיטים צריך לתת משקל כאשר בוחרים את החומר הנכון לחיפוי קירות. אם כל הרהיטים מעץ מלא, אולי חיפוי קירות בבטון יתאים פחות לאווירה. ישנם מצבים בהם החיפוי עצמו יכול ליצור רהיט חדש בחדר. למשל במצבים בהם ישנה בליטה מוזרה ברצפה, בעזרת חיפוי נכון אפשר להפוך אותה לפינת ישיבה מדליקה וכך ליצור רהיט חדש. גם במקרה שבו יש מיטה בלי ראש מיטה, אפשר ליצור ראש מיטה עם עץ או שעם וכך גם להרוויח חיפוי פונקציונאלי ולא רק עיצובי. בנוסף, לפעמים חיפוי עץ יכול להפחית רעשים, אם למשל מחפים את הקיר בין השירותים לחדר השינה. 

 

אם בוחרים חיפוי קירות פנים העשוי מעץ, אפשר לשלב דלתות ואפילו ארונות בתוך החיפוי וכך להסתיר דברים לא רצויים כמו ערמת הכבלים של הטלוויזיה בסלון. גם פה יש מגוון אפשרויות וכדאי מאוד להיעזר במעצבת פנים ולא להעתיק משהו מרשתות חברתיות. מוכרים מקצועיים בחנות של אריק דיזיין, יכולים לסייע בבחירת החומר בשילוב הרהיטים, אם אין מעצב או מעצבת פנים בתמונה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך לבצע חיפוי קירות בתקציב מוגבל?

 

אמנם מגוון החומרים הרחב נותן גם מגוון של עלויות, אך חיפוי קירות הוא לא עניין זול, לא משנה איזה חומר ייבחר בסופו של דבר. החומר עצמו לא זול, ועל זה צריך להוסיף את עלות ההדבקה שלו, החיפוי עצמו. פעמים רבות חושבים שצריך לחפות את כל הקיר, מלמעלה עד למטה, בכל הרוחב שלו. לא תמיד זה נכון. לפעמים, כדי להשיג עיצוב פנים מרשים, יהיה נכון יותר לחפות רק חלק מהקיר. 

 

עץ או שעם הם החומרים הנפוצים ביותר כאשר מדברים על חיפוי קירות חלקי, מאחר שהם הכי קלים לחיתוך לפי צורות שונות. גם בריקים מבטון יכולים להשתלב בחיפוי חלקי, אך יעלו הרבה יותר מאשר חיפוי עץ. 

גם פה, אם אין לך מעצב פנים, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשים מקצועיים בחנויות כמו אריק דיזיין, כדי לקבל מושג על העלויות הצפויות ולבחור את החומר הנכון. 

 

לסיכום, המגוון הרחב של החומרים שבעזרתם אפשר לבצע חיפוי קירות יכול לבלבל כל אחד ואפשר לעשות טעויות ולבחור חומר אשר לא מתאים לעיצוב הבית. לכן כדאי להסתייע במעצב פנים ואם אין מעצב פנים, היועצים המקצועיים בחנות אריק דיזיין מזמינים אותך להתייעץ על החומר הטוב ביותר לקיר שלך. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה