ארונות הראל - רשת ארונות מעוצבים בפריסה ארצית



רכישת דירה נחשבת לאחת מההוצאות הכספיות המשמעותיות ביותר שאדם מבצע. פרט להון הגדול שנדרש לרכישת דירה, הרוכש בוחר את המקום שיהווה לו מעתה בית. כדי להפוך את הדירה לבית, יש צורך למלא אותה בפרטים, חפצים ורהיטים שונים, שיספקו את הצרכים השונים של הדיירים ויעניקו להם תחושת ביתיות. עם ארונות הראל תוכלו למצוא את אחד הרהיטים החשובים ביותר שנמצאים בבית – ארון.

pixabay

ארון – רהיט שימושי והכרחי

ארונות הם לא סתם עוד רהיטים. יש להם כמה מאפיינים שונים שהופכים אותם לרהיטים חיוניים. בדירות או בבתים פרטיים, הארון מהווה מעיין מחסן, בו ניתן לאחסן פרטים שרלוונטיים לאדם מסוים, לשימוש מסוים או לחדר מסוים.

ארונות יכולים לאחסן חפצים שונים, כמו בגדים, ציוד לימודי, אלבומי תמונות, משחקים ומוצרים חדשים שאין מה לעשות איתם בפרק הזמן הנתון. בנוסף, לארון יש השפעה עיצובית משמעותית על החלל בו הוא מוצב. מכיוון שמדובר ברהיט גדול, בולט ובעל נוכחות, ההצבה שלו, יחד עם העיצוב שלו, יקבעו את השפעתו על חלל החדר, לטוב או לרע.

סוגים שונים של ארונות

קיימים סוגים רבים של ארונות. אפשר לחלק את סוגי הארונות לפי השימוש הייעודי שלהם, או לפי הצורה והמבנה שלהם. ארונות הזזה למשל, הם סוג מסוים של ארונות שקיבלו את השם שלהם לפי מאפייני הארון. ארונות הזזה כוללים דלתות  שנעות לרוחב בעת פתיחת הארון. כתוצאה מכך, נחסך מקום שעשוי להיתפס על ידי הדלתות בעת פתיחת הארון.

הזזת הדלתות מתבצעת באמצעות מסילה ייעודית, שמאפשרת לדלתות לנוע לימין ולשמאל ללא בעיה. סוג נוסף של ארונות הם ארונות פתיחה. אלו הארונות הקלאסיים, עם דלתות שניתן לפתוח ולסגור. ישנם ארונות פתיחה 2 דלתות וארונות פתיחה 3 דלתות, כאשר ניתן למצוא גם ארונות עם מספר דלתות גדול יותר. כמות גדולה יותר של דלתות מעידה לרוב על ארון גדול יותר.

ארון מעוצב

כשקונים ארון, חשוב לזכור את התפקיד העיצובי שלו. עיצוב הארון נגזר מהחומרים מהם עשוי הארון, הצורה בה הוא בנוי והצבע שלו. בחירה של ארון בגדים עם עיצוב תואם לחלל בו הוא עתיד להיות ממוקם היא משמעותית לשמירת המראה של החלל. ארונות מעוצבים מתאפיינים לרוב במראה מודרני ובצבעים שאינם בולטים מדי לעין, אלא משתלבים עם הסביבה.

רלוונטיות לחלקים נרחבים בבית

ארונות הם רהיטים שרלוונטיים לחלקים נרחבים בבית. ניתן להציב אותם בחללים מגוונים ולעשות בהם שימוש נרחב. למשל, הצבת ארון בחדר האמבטיה מאפשרת אחסון של מוצרים רלוונטיים, כמו מוצרי טיפוח והיגיינה.

ארונות אחרים, כמו ארונות לחדר שינה או ארונות לחדר ילדים, שניתן למצוא בקטלוג הרחב של ארונות הראל, יכולים ומשמשים לרוב בתור ארונות בגדים. בארונות הללו ניתן לאחסן בגדים ופרטי לבוש שונים, כמו חולצות, מכנסיים ונעליים, כדי למנוע מהם להתלכלך וכדי ליצור סדר בחדר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה