אל תקנו מצבר לרכב בלי לקרוא את המאמר הבא



מצבר לרכב הוא אחד החלקים הכי חשובים בו ובכל זאת, אנחנו נוטים להעניק לו תשומת לב רק כשאנחנו מרגישים בחסרונו, או יותר נכון כשהוא מתרוקן ואנחנו מוצאים את עצמנו נטולי רכב בדיוק כשאנחנו עומדים להיכנס לאוטו בדרך לפגישה חשובה, או חוזרים מיום עמוס ונתקעים על הכביש המהיר בדרך הביתה.

.

ראשית, יש לציין כי את מרבית התקלות האלו ניתן לפתור באמצעות בדיקות תקופתיות של המצבר, על-ידי איש מקצוע שיוודא כי הוא מלא ושלם, ללא שריטות, סדקים, נזילות ושאר תקלות שעלולות לפגום בפעילות התקינה שלו ולהשבית את הרכב. שנית, אם בכל זאת הגעתם למצב בו עליכם לקנות מצבר לרכב, יש כמה דברים שחשוב שתדעו לפני כן. הראשון מהם הוא, שמצבר לרכב יש להחליף כל שנתיים-שלוש בערך ועד חמש שנים. לכן, אם קיבלתם המלצה להחליף את המצבר לפני תקופת זמן זו, בדקו היטב מה עומד מאחורי ההמלצה הזו ומה במצבו של המצבר מצדיק אותה, אם בכלל.

העצה השנייה בנושא היא לקנות מצבר לרכב אך ורק מבעל מקצוע המומחה בכך שיוכל לספק לכם ייעוץ אמין ומקיף. בנוסף, בדקו איזה מצבר מתאים לרכב שלכם. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע רכישת מצבר לרכב היא כה מורכבת, זה הזמן להסביר מהם הפרמטרים השונים המשפיעים על קניית מצבר.

 

חשוב לרכוש מצבר בהתאמה אישית

כשם שלא כל הרכבים זהים זה לזה, גם לא כל המצברים זהים זה לזה. שלושת המשתנים המשפיעים ביותר על בחירת מצבר לרכב הם: סוג הרכב, שנת הייצור שלו ודגם הרכב. חשוב למסור את כל הפרטים האלו למי שאתם קונים ממנו את המצבר, כדי שידע להתאים את הסוג הנכון ביותר עבור הרכב שלכם.

כאמור, גם המצברים שונים זה מזה וגם להם יש שלושה משתנים המשפיעים על איכותם: היצרן, מדינת הייצור וטכנולוגיית הייצור. לרוב, מצברים איכותיים יותר, קרי, שיוצרו על-ידי מותג ידוע בארץ מבוססת ובטכנולוגיה חדשנית המתאימה לרכבים המודרניים, יהיו גם יקרים יותר. יחד עם זאת, ניתן למצוא גם חנויות המוכרות מצברים במחירים אטרקטיביים, עם מבצעים שונים, הנחות מיוחדות וכדומה. יש לציין כי גם מידת האמפר משפיעה על מחיר המצבר. אמפר שעה היא יחידת מידה לכמות מטען חשמלי וככל שהמצבר מכיל כמות גבוהה יותר, מחירו עשוי לעלות. ניתן לרכוש מצברים החל מ 5 אמפר (לאופנועים) וכלה ב 1000 אמפר (למשאיות), כשבין לבין יש כאמור טווח רחב שבעל המקצוע צריך להתאים אליו את הרכב שלכם.

חנות אמינה ואיכותית למכירת מצברים לרכב, תשאל אתכם את כל השאלות הנכונות לפני שאתם רוכשים את המוצר. לכן, אם אתם זקוקים להזמנת מצברים בראשון לציון מערב או באיזור, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבור הרכב שלכם ובוודאי כשמדובר בחלק שכל כך קריטי להנעה של האוטו ולהמשך שגרת החיים שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה