אלו אטרקציות בצפון שווה לראות בסופי שבוע



ענף תיירות הפנים בארץ ממשיך את צמיחתו האדירה. מדי שנה פוקדים מיליוני אנשים את אזור הצפון. למושג אטרקציות בצפון יש אינספור לינקים שמתחברים לאטרקציות ימיות באזור הכנרת ובגליל, טיולים בפארקים, טיולי ג'יפים, צניחה חופשית ועוד.

istock

מה אפשר לעשות עם הילדים בשבת

אם מצליחים להתגבר על העייפות והעצלות שמשתלטת על כולנו בסופי שבוע, כדאי לארגן טיול לשבת בצפון עם הילדים, במיוחד אם אתם שומעים את שתי המילים "משעמם לי" יותר מדי פעמים. אם אתם לא רוצים לנהוג את כל השבת בדרך לביקור באתרי האטרקציות הפופולאריים, כדאי לשכור צימרים בצפון שבמציעים דילים מצוינים לסופי שבוע. רשימה ארוכה ומגוונת של אטרקציות לשבת, יכולה לרתק את הילדים, ולא רק אותם, אם תדעו להתאים אותן לתחומי העניין של הילדים שלכם.

בכלל, שווה לבדוק אלו אטרקציות בצפון מעניינות גם אתכם וגם את ילדיכם, עוד לפני שאתם מזמינים את הצימר. זה יחסוך לכם זמן וכסף, אם תבחרו את הצימר באזור המתאים לכם ולילדיכם.

 

אלו אטרקציות בצפון מחכות לכם

מבחר מגוון מאד של אטרקציות בצפון עם ילדים מחכה למשפחות המגיעות עם ילדיהן, בכל הגילאים בסופי שבוע. חלק ניכר מהאטרקציות תוכננו לגיבוש משפחתי, כמו שייט אבובים, טיולי אופניים במסלולים מיוחדים, טיולי ג'יפים או ריינג'רים במסלולים שהותאמו גם לילדים, ביקורים בפינות חי בקיבוצים או שמורות טבע ועוד. אטרקציות לשבת שאהובות על הילדים במיוחד הן רכיבה על סוסים וחמורים, סדנאות יצירה, פינות לטיפה, משחקיות בפארקים בחיפה ובדלית אל כרמל, מכוניות מתנגשות בקרטינג בחיפה ועוד.

ביקור במוזיאונים הייחודיים באזור הצפון, יכול להיות חווייתי במיוחד, אם תיכנסו למוזיאון ניסכו לתיבות נגינה, בכפר האומנים בעין הוד. חוויה ייחודית מובטחים גם להורים וגם לילדים.

 

מתחברים לטבע ולילדים

 

אם יצא לכם לשכור צימרים בצפון לטיול משפחתי מגבש, כדאי לעלות לאזור רמת הגולן, ולבקר במרכז המבקרים המאפשר לילדים חוויה ייחודית ברפת. זו הזדמנות לילדים שלכם להתחבר לטבע, באחד הרגעים היפים ביותר שלה, כאשר הילדים מאכילים את העגלים בחלב אמם. אם אתם עדיין באזור רמת הגולן, והגעתם בעונה המתאימה, אתם יכולים לקחת חלק, יחד עם הילדים, בקטיף עצמי במושב אודם, בנוסף, תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות המוצעות במושב להורים ולילדים. במושב אבני איתן מציעים טיולי חמורים חווייתיים למשפחות ולקבוצות, המלווים במדריכים מוסמכים, שיובילו אתכם בשבילי המושב לאתרים תיירותיים והיסטוריים בסביבה. בדרך חזרה, כשאתם  עוברים בכנרת, אל תשכחו להצטרף לטיול ריינג'רים מסביב לכנרת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה