איתור הלוקיישן המושלם! דירות חדשות למכירה



בעבור אנשים רבים ובהם משקיעים, זוגות צעירים ואפילו זוגות אשר נמצאים באמצע החיים ולאחר עזיבת הילדים את הבית – דירות חדשות למכירה זה כל מה שחשוב! זוהי הזדמנות טובה עבור כל אותם אנשים לשדרג באופן משמעותי את איכות החיים. חלקם יעברו מבית צמוד קרקע אל דירה מרווחת, מוארת ומאווררת בקומה יחסית גבוהה, חלקם האחר יחליט לומר כן לדירת מיני-פנטהאוז או דירת גן שתגרום להרבה קרובי משפחה להחסיר פעימה עם ביקורם הראשון , או בקיצור: דירות חדשות למכירה יש בכוחן להכניס משב רוח רענן ביותר אל חיינו, ודאי וודאי כאשר כולם מסביב יודעים ומרגישים שהגיע הזמן לשינוי או העתקת מגורים.

freepik

כמעט כל אדם אשר עסק או עוסק בהווה בניהול נדל"ן אם בעבר עוד העדיפו משפחות רבות בתים צמודי-קרקע במרכז, בקיבוצים וביישובים המקורבים אליו, הרי שבשנים האחרונות חלה מגמה של הסכמה מסוימת כי השקעה גבוהה מידי בנדל"ן יקר וממורכז לא בהכרח תיתן תמורה רציפה או כדאית יותר; לא זאת ועוד, שכן לעיתים תדירות גבוהה מידי של חילופי-דיירים מביאה עימה עבודה רבה והתעסקות מייגעת, שלא לציין כי לעיתים חלק מהדיירים עשויים שלא לשמור על הנכס – עובדה אשר מטבעה גוררת לא רק אובדן זמן, כי אם גם אובדן לא מבוטל של כספים.

מסיבות אלו ואחרות מחליטים רבים לקנות (למשל) דירה להשקעה באזור יחסית שוקק חיים אך מעט מרוחק מן המרכז – ובאותה נשימה, קרוב דיו אל עורקי תחבורה ציבורית ראשיים.

על אף שקניית דירות יד-שניה, שלישית וכדומה הינה עניין שמתפקד כמו מעין מסורת בקרבנו, אך כיום כבר די ברור שרובנו נעדיף לפחות להכניס אל מערך השיקולים את העניין הבא: דירות חדשות למכירה – ואם ניתן בפריפריה ובעלות אטרקטיבית – אזי יפה שעה אחת קודם.

אז מה עוד התחדש ככל ומדובר בדירות חדשות למכירה?

כאשר אנו משוחחים על דירות חדשות למכירה חשוב לציין כי חרף משבר הקורונה בישראל , מחירי הדירות – לפחות באזור המרכז , האמירו. אם נכון היה בשלב זה או אחר בשנה החולפת לחשוב כי המשבר המדובר דווקא יוזיל את מחירי הדירות הרי שלא באמת. בין קבוצות רכישה ליזמי נדל"ן וקבלנים אשר מציעים תשלום מינימלי בתחילת הליך הרכישה ("דירות חדשות למכירה עם תשלום באמצעות פעימות"), בפרויקטים רבים לא רק שלא נרשמו ירידות מחירים, אלא כאמור – המחיר עלה.

ככל וקיים שיח על דירות חדשות למכירה – בין אם על-ידי הדיירים העתידיים או על-ידי אינדיבידואלים אשר מעוניינים בדירה איכותית ומרווחת להשקעה, הרי שהכנסת השיקול (אשר במרכזו עומדות דירות גן למכירה, דירות דופלקס או מיני פנטהאוז מפוארות ומדויקות) למשוואת סקר השוק שלכם – אין בה בכדי לפגוע בסיכוייכם לאתר דירה מצוינת אשר תענה על רוב צורככם ואולי אף תביא עימה סיכוי לאכלוס במשפחה צעירה אשר תגור שם משך שנים רבות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה