איפה מומלץ לבצע הסרת שיעור בראשון לציון



היכן מומלץ לעשות? באיזו שיטה אנו משתמשים? במאמר זה נפרט לכם את התשובה לשאלות אלו.

depositephoto

בשנים האחרונות אנו עדים למגוון תכשירים הן רפואיים והן לאו, אשר כל ייעודם הינו הסרת שיער באופן מידי וכזה שיהיה ללא תחושת כאב.

קרמים מסירי וממיסי שיער, לייזר, שעווה או גילוח הינן השיטות הנפוצות ביותר להסרת השיער מגופנו. השיטה הנפוצה ביותר הינה הגילוח ולאחר מכן טיפולים להסרת שיער לצמיתות וכן גם מכשירים חשמליים. אף על פי ששיטת הגילוח הינה השיטה העיקרית להסרת השיער, נשים רבות מציינות כי הן סובלות מחסרונות רבים בעקבות כך כמו למשל: ביצוע לעיתים תכופות, שיער הגדל מהר מדי, חתכים ושריטות שכדאי להימנע מהם ולעבור לשיטות נוספות הקיימות להסרת השיער.

האם ניתן להיפטר מהשיער לצמיתות?

זאת שאילת השאלות שכל אדם שואל טרם החליט לקנות סדרת טיפולים בנדון. האם הוא יהיה חלק לתמיד? כיום, קיימים מכשירים מבוססי לייזר אשר אינם מצליחים לחסל לחלוטין את כלל שורשי השערה ואלה עשויות לחזור לאחר תקופה. אי לכך, עוצמת הלייזר אמורה להיות חזקה מספיק בכדי לחסל באופן מוחלט את כלל שורשי השערות. פנים נוספות לעניין, רמת הדיוק בהעברת האנרגיה אשר תהא ישירה ותפגע בשורש. התוצאות מדברות בעד עצמן, ובהתאם לכך מוכיחות שהטיפול שאנו מבצעים אצלנו הינו החדש, היעיל והמהנה ביותר.

הסרת שיער לצמיתות זוהי תעשייה זו מגלגלת למעלה מכמה מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. שיטות הסרת השיער לצמיתות מביאות עמן את הפתרון האידיאלי והאולטימטיבי הן בפן הכלכלי והן בפן הנוחות לכל אחד ואחת. בהסרת שיער בראשון לציון אנו משתמשים בשיטת הסרת שיער SHR שהינה המתקדמת ביותר כיום. מכשיר לייזר בשם Soprano, הוכנס לטיפולי הסרת שיער במכון של אירית אושר. מכשיר זה, מכיל בחובו את כלל חידושי טכנולוגיית הלייזר ומאפשר את הטיפולים המהירים והיעילים ביותר הקיימים כיום בשוק.

טכנולוגיית SHR

ARIA SHR הינה פיתוח ישראלי של חברת ALMA LASERS. חברה זו מתמחה הן במחקר והן בפיתוח טכנולוגיות המבוססות אור, לייזר וכן גם שימוש בגלי רדיו לתחום הקוסמטי והאסתטי.

מכשיר זה, מבוסס בעיקרו על הבזקי אור קצרים, רציפים ומהירים המאפשרים חימום הדרגתי במוקדי צמיחת השערה ובכך משבשים את צמיחה.

ייעודו של המכשיר בא לידי ביטוי במענה יעיל לכלל סוגי השיער: פלומתי, זיפי, בהיר, כהה, רגיש, גברים, נשים וילדים, ללא הגבלת טיפול באיברי גוף. אחד היתרונות המהותיים של המכשיר, האפשרות לטיפול בכל עונות השנה ללא חשש מכוויות או נזקים מקרני השמש וכן גם אינו מצריך הכנה כלשהי מצד המטופל/ת.

חשוב להדגיש, למכשיר הסרת השיער ישנו אישור A.D.F וארגון הבריאות האירופי CE.

יתרונות המכשיר

  • טכנולוגיה חדישה ללא כוויות.
  • מותאם לטיפול הן בילדים והן בנוער.
  • 100% ללא כאב.
  • מותאם לכל גווני העור, אתם בעלי גוון כהה עור? אין בעיה!
  • יעיל במיוחד להסרת שיער פלומתי.
  • ייעודי לטיפול בעור שזוף.
  • ניתן לטיפול גם בחודשי הקיץ.
  • טיפול מהיר (רגליים 30-45 דקות, חזה + בטן בין 15-20 דקות, ידיים – 10-20 דקות).

אנו עדים לשימוש נרחב בשיטה להסרת שיער לצמיתות, אין יותר נעים ממגע עור החלק כעור התינוק. גם לאורך שנותיו כאשר האדם מתבגר, מראה גופו נחשב ליתרון אסתטי ולא מבוטל. עם זאת, מרבית הנשים "ירוצו" לקוסמטיקאית הקרובה שלהן גם אם צמחה לפתע קבוצת שיער קטנה.

מעוניינים להשיב את גופכם למגע עור חלק? הורדת שיער נחשבת לשיטה השכיחה ביותר הקיימת כיום, אין אם באמצעות ניתוח פלסטי, לייזר, משחה וכדומה.

מכל האמור לעיל, לא לכל הקוסמטיקאיות ישנה ההכשרה המתאימה, הורדת השיער בלייזר צריכה להתבצע על-ידי קוסמטיקאית בעלת התמחות תוך מקצועיות ומהימנות. כזאת אשר תתאים לכם את הטיפול האידיאלי ביותר מתוך אחת השיטות המצליחות כיום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה