איפה אפשר להשיג קרטונים למעבר דירה בראשון לציון



אם יש משהו אחד שכמעט ואי אפשר להסתדר בלעדיו בעת מעבר דירה אלו הקרטונים. קרטונים בגדלים שונים יאפשרו לכם לארוז את הציוד שלכם ולהוביל אותו בבטחה אל היעד. כדי לעשות זאת עליכם קודם כל להשיג כמות מספיקה של קרטונים.

CANVA

אם שאלתם את עצמכם איפה אפשר להשיג קרטונים למעבר דירה בראשון לציון, כל הפרטים לפניכם.

קודם כל, איך בכלל בוחרים קרטונים?

כאשר עוברים דירה יש לבחור בקרטונים בגדלים משתנים, כדי שיתאימו לפריטים השונים שאתם מתכוונים לארוז. מצד אחד, אינכם רוצים לבחור בקרטונים קטנים מדי, כדי שלא תהיה לכם כמות גדולה מדי של ארגזים להעביר ביום המעבר עצמו, אך מצד שני, גם לא כדאי להשתמש בקרטונים גדולים מדי שעלולים להיות קשים לשינוע ולהעברה ממקום למקום בגלל משקלם הכבד כשהם מלאים.

כלל האצבע אומר שלפחות 15% מהקרטונים שתזמינו צריכים להיות קטנים כדי להכיל מוצרי רחצה, קוסמטיקה, תכשיטים, צעצועים לילדים, ספרים, מסמכים חשובים, פריטים כבדים וכדומה. קרטונים קטנים קל יותר להעביר את היעד ותוכלו אפילו להקדים לעשות זאת עם הרכב שלכם. שאר הקרטונים צריכים להיות גדולים ובינוניים.

בנוסף, הקרטונים שלכם צריכים להיות חזקים ויציבים מספיק כדי להכיל את כל הציוד שלכם ולשרוד את ההובלה. לכן, שימו לב שאינכם משתמשים בקרטונים בלויים כי אלו עשויים להיקרע בזמן ההובלה.

קרטונים למעבר דירה בראשון לציון – איפה משיגים אותם?

תוהים היכן ניתן להשיג קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה בראשן לציון? לפניכם מספר דרכים.

פחי מחזור וחנויות

אפשרות זו היא חינמית לחלוטין וכל שעליכם לעשות הוא לגשת לפח המחזור הקרוב למקום מגוריכם, לסופרמרקטים בסביבה, למרכז מסחרי עם חנויות או לקניונים ופשוט לחפש שם בקרטוניה קרטונים שישמשו אתכם ביום המעבר. תוכלו גם לדבר עם חנויות ועסקים מקומיים שמקבלים סחורה  בקרטונים, על מנת שישמרו לכם אותם לאחר הפריקה.

כאשר אתם בוחרים באופציה הזאת חשוב שתשימו לב שאתם בוחרים בקרטונים שלמים, במצב טוב, נקיים שניתנים לסגירה ומעוצבים בגודל המתאים לציוד שתרצו לארוז. זו אפשרות ידידותית לסביבה מכיוון שמעודדת שימוש חוזר ומונעת ייצור נוסף אך יחד עם זאת לא תמיד בטוח שתמצאו את כמות הקרטונים שאתם צריכים, אם בכלל, מה גם שעליכם להתרוצץ בין פחי מחזור.

לרכוש קרטונים מהמובילים

אפשרות נוספת שתוכלו לבדוק היא רכישת קרטונים מהחברת ההובלה שבחרתם ליום המעבר. לחברות הובלה רבות יש קרטונים משומשים ולעיתים גם חדשים אשר באפשרותה להעביר אליכם, לעיתים זה אף כלול בשירות ומומלץ שתבדקו זאת לפני שאתם מתחילים לחפש קרטונים למעבר.

בדקו שהגדלים של הקרטונים אידיאליים עבורכם ושיש כמות שתספיק לצרכי האריזה שלכם. לעתים אלו שבוחרים באופציה הזו יצטרכו לאסוף את הארגזים מחברת ההובלה באופן עצמאי אך בהחלט שווה לבדוק.

להזמין קרטונים באתר 'הכל למוביל'

אם לא מצאתם קרטונים בפח המחזור, המובילים לא יכלו לעזור או שאתם רוצים קרטונים חדשים ונקיים ומוצרי אריזה נוספים, תוכלו להזמין קרטונים למעבר דירה בראשון לציון חדשים דרך האינטרנט באמצעות אתר 'הכל למוביל'.

באתר הכל למוביל יש מבחר גדול של קרטונים כך שבטוח תוכלו למצוא קרטונים בכל הגדלים ומכל הסוגים, בהתאמה מלאה לצרכי האריזה שלכם. מלבד קרטונים, תוכלו גם לרכוש ציוד אריזה או אפילו ערכת מעבר שלמה בהתאם לגודל הדירה ומספר החדרים שאתם אורזים.

התהליך פשוט כמו כל רכישה מקוונת והקרטונים וחומרי האריזה שבחרתם לקנות במרוכז פשוט ישלחו אליכם הביתה.

לקרטונים יש תפקיד חשוב ולכן עליכם להשקיע בקרטונים שאתם בוחרים למעבר הדירה שלכם. התאימו בין הצרכים שלכם לבין סוג הקרטונים שאתם בוחרים וזכרו שלפעמים עדיף להשקיע עוד כמה שקלים כדי לחסוך מעצמכם לחצים ומאמצים מיותרים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה