אינסטלטור עם מצלמה



בעיות אינסטלציה למיניהן הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. כאשר אנו גרים בבניין מגורים זה אפילו עוד יותר לא נעים מאשר בבית קרקע כיוון ששבירת קירות/מרצפות בהתאם לצורך עשויה אף להפריע לשכנים, נזילות וצינורות מפוצצים יכולים לגרום לנזילה בתקרת השכנים מלמטה ועוד. כיום באמצעות מצלמות תרמיות ניתן לגלות בקלות ובמהירות תקלות אינסטלציה שונות ואפילו את המיקום המדויק שלהן.

Pixabay

הקדמה הטכנולוגית הגיעה גם לתחום האינסטלציה:

בעבר איתור תקלות אינסטלציה לא היה פשוט כל כך. לעתים רבות היה צורך לשבור רצפה שלימה כדי לגלות היכן התקלה או לכל הפחות כמה בלטות או כמה מטרים בקיר. היום באמצעות צילום תרמי מקצועי ניתן בקלות לאתר את אותן נזילות ואפילו היכן הן נמצאות בדיוק. במקום לשבור כמה אריחים מהרצפה ניתן לשבור אריח אחד בלבד וגם כשמדובר בשבירת קיר ניתן לעשות זאת בצורה נקודתית. אין ספק כי המצלמה התרמית משנה באופן דרמטי את העבודה עבור אינסטלטורים רבים ברחבי הארץ וכיום עם העלאת המודעות בקרב לקוחות זה גם הפך לקונצנזוס להזמנת איש המקצוע. זאת משום שהזמנת אינסטלטור ללא מצלמה תרמית עשוי לגבות מכם הרבה יותר כסף ואיתור התקלה תהיה קשה בהרבה עבורו מאשר אינסטלטור עם מצלמה תרמית.

איתור נזילות או צינורות מפוצצים:

לכל אחד מאתנו יש תקלות אינסטלציה שונות בבית. התקלות הפופולריות ביותר הן פשוט סתימה בכיור או בשירותים. לכל סוג סתימה יש את הפריט הנפוץ ביותר הגורם לסתימה ובהתאם לכך ניתן לטפל בה בקלות. כך למשל סתימה בכיור חדר האמבטיה או במקלחת יהיה לרוב בשל שערות, סתימה בשירותים תהיה לרוב מזריקת מגבונים או כמות גדולה של נייר בבת אחת וסתימה במטבח עשויה להיות משאריות אוכל גדולות שנפלו לצנרת מבלי שעברו את המסנן שבכיור. באמצעות מצלמה תרמית גילוי נזילות יכול להיות קלי קלות ובהתאם לכך גם הטיפול בו. הלקוחות נהנים משירות טוב ומהיר יותר במינימום נזק ועלויות ואילו האינסטלטור יכול להספיק יותר עבודות במהלך היום וכן לשמור על שביעות הרצון של לקוחותיו.

לטפל בקלות מבלי לגבות הון מלקוחות:

הצורך בשבירת רצפה שלימה, הרבה חלקים בקיר או לכל הפחות כמה אריחים בכדי לגלות תקלה בצנרת גרמה לכך שהעבודה תהיה יקרה פי כמה וכמה מהיום. אינסטלטורים היו גובים אלפי שקלים לכל עבודה כזו ואנשים היו מנסים לטפל בתקלה בעצמם כדי לחסוך בעלויות ולבסוף גורמים לנזק חמור יותר מה שעולה להם הרבה יותר לאחר מכן. באמצעות צילום תרמי וציוד מקצועי יכול האינסטלטור לגלות את המיקום המדויק של התקלה ובמקרים מסוימים אפילו אם מדובר בפיצוץ, נזילה ומה הגורם לתקלה וכך לפתור את הבעיה במהירות, לשבור רק במקום הנכון ולחסוך הרבה מאוד כסף וזמן ללקוחות.

לדעת לבחור את החברה הנכונה:

איתור נזילות וטיפול בבעיות אינסטלציה שונות צריכות להיעשות על ידי איש מקצוע מנוסה ובעל הציוד הנכון. היום יש ציוד טכנולוגי מתקדם גם בתחום האינסטלציה וכל אינסטלטור שלא רוצה להישאר מאחור רוכש את הציוד הנדרש כדי לספק עבודה טובה ומהירה יותר ללקוחותיו. העובדה שהשימוש במצלמה תרמית ובציוד טכנולוגי מתקדם מאפשרת לאיש המקצוע גם לחסוך בשבירות מיותרות ברצפה ובקירות מקלה על הלקוחות לבחור בחברת אינסטלציה המחזיקה בציוד זה ולא באינסטלטורים המאמינים בעבודה מסורתית ללא שימוש בציוד מתקדם. חברת אינפרא יובל הנה חברת אינסטלציה מקצועית המתמחה בשירותי איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית וכן איתור וטיפול בתקלות ביוב, מרזבים, צנרת, רטיבות ותקלות נוספות גם בבתים, בריכות, שטחים ציבוריים, כבישים ועוד.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה