אימון אישי לחיים



היום, אנשים רבים מעוניינים להפיק את המירב מהפעולות שלהם, לנצל את הזמן שלהם בצורה הטובה ביותר וכמו כן למצות את החיים תוך כדי קבלת הרגשה של סיפוק והנאה מתמשכת. באופן טבעי, אנשים רבים מתקשים לעמוד במשימות היום יומיות שהם מציבים לעצמם, בין אם מדובר במשימות אישיות הקשורות לתחביבים והגשמת חלומות או אם מדובר במשימות מקצועיות, עצמאיות או שכירות כאחד. אחד מהכלים החזקים שעומדים לרשות האדם כיום, הינו מעבר אימון אישי לחיים על מנת לחזק את התכונות החלשות ולמצוא פריצות דרך על מנת להגיע ליעדים שלנו בהצלחה. אז מהו בדיוק אימון אישי לחיים?

אבי לוי

עוברים שינוי בצורה פרקטית

ישנו מגוון רחב של סיבות מדוע אנשים לא מצליחים לעמוד ביעדים שהם מציבים לעצמם בהצלחה. אחת מהסיבות שנפוצות אצל אנשים רבים הינה הרגלים קבועים. ההרגלים הללו לעיתים מונעים מאיתנו לעמוד ביעדים בין אם על ידי כך שהם מונעים מאיתנו לבצע את המשימות שלנו ברציפות מפני שאנו רגילים להיות בהסחת דעת (במיוחד בעדין המסכים) או שאנו רגילים להתייאש מהר (והרגלים רבים נוספים). ישנן שיטות טיפול אשר מתמקדות בעברנו על ובחקירת חייו וצורת מחשבתו של האדם על מנת לנסות ולהגיע למקור ההרגלים בתקווה שהדבר יעזור. אימון אישי לחיים לעומת זאת, מתמקד בעשייה, בפעולה ממשית על מנת לשנות את ההרגלים (במידה וזהו נושא האימון) כדי להגיע ליעד.

כיצד מתנהל אימון אישי?

אימון אישי לחיים, נועד על מנת להשיג את המטרות של המתאמנים במהירות גבוהה אך יש דגש גדול על כך שתהליך האימון ימשיך ללוות ולשרת את האדם לכל אורך חייו גם לאחר שהאימון נגמר. מסיבה זו, במהלך האימון מקבל על עצמו המתאמן תרגילים לביצוע ומשימות על מנת להקנות לו הרגלים וגם הצלחות בתהליך האימון. בין פגישה לפגישה, יקבל המתאמן משימות ותרגילים נוספים עד שיגיע ליעד המבוקש.

במידה ויש לכם מטרה שאתם מעוניינים להגיע אליה, בין אם מקצועית או אישית. כדאי לכם לשקול לעבור אימון אישי לחיים אצל אבי לוי מאמן אישי לחיים שיושב בבאר יעקב. חשוב לזכור, אימון אישי יכול להיות פרק זמני שיכול ללוות אתכם לטובה למשך שארית חייכם.

אז רוצים לשנות את החיים שלכם? התקשרו למספר - 052-8555431 ואשמח לעזור!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה