אילו הטבות ייחודיות יש בכרטיס אשראי מאסטרקארד?



כרטיס האשראי הוא אחד האמצעים הפופולאריים והנפוצים בארץ ובעולם. באמצעות כרטיס האשראי אפשר לרכוש לא מעט מוצרים ולחלק סכומים שונים לתשלומים נוחים וגמישים.

depositephoto

כרטיסי האשראי מתחלקים לשני סוגים בנקאיים אשר הפעילות עימם היא בתוך הארץ בלבד וחוץ בנקאיים אשר הפעילות איתם מעבר לארץ גם בחו"ל. כמו כן, קיימים כרטיסי אשראי שונים הכוללים את כרטיס ויזה, אמריקן אקספרס וכמובן מאסטרקארד. כרטיסי האשראי כוללים לא מעט הטבות, הנחות ומבצעים לבעלי הכרטיס מאפשר לנצל במגוון נרחב של רשתות.

מה ההטבות שתמצאו בכרטיס אשראי מאסטרקארד?

בכרטיס אשראי מאסטרקארד של ישראכרט תמצאו מגוון נרחב של הטבות, הנחות ומבצעים משתלמים ביותר שלא תמצאו בחברות אחרות. בנוסף לכך תוכלו ליהנות מדחיית מועדה החיוב למועד שנוח לכם שהוא לרוב ב-15 לחודש או לדחות אותו למועד אחר. לקבל פטור מדמי כרטיס למשך שנה אם אתם לקוחות חדשים, לפרוס את התשלומים על מוצרים או שירותים שאתם רוכשים לכמה שיותר תשלומים בין שזה בקרדיט או תשלומים רגילים וכמובן וליהנות מצבירת נקודות שתמורתם תוכלו לקבל הנחות והטבות שונות במחירים משתלמים ביותר. כמו כן, תוכלו לנצל מדי חודש הטבות שונות שהם רק לחברי מאסטרקארד כמו כרטיסים במחיר מוזל של 50%, 1+1, כניסה למגוון אטרקציות ופארקים ועוד דברים נוספים ומעבר לכך תוכלו לצבור נקודות שאותם תוכלו לממש להנחה או לרכוש הטבה משתלמת ביותר.

מה ההבדל בין מאסטרקארד לבין ויזה?

ההבדל בין השתיים הוא בהטבות וההנחות שנותן כל כרטיס. כרטיס מאסטרקארד הוא כרטיס איכותי ומכובד בכל העולם וכולל לא מעט הטבות ומבצעים שונים. כרטיס זה שייך לחברת ישראכרט שבין היתר מציעה כרטיסים נוספים. לעומת זאת כרטיס ויזה הוא כרטיס גם מכובד בכל העולם, אך הוא שייך לחברת ויזה כאל. גם שם תמצאו לא מעט הטבות ומבצעים לחברי הכרטיס. כל אחד מהכרטיסים מציעים הטבות, מבצעים והנחות שונות לבעלי הכרטיס. לכן עדיף לפעמים לשלב בין השניים וליהנות ממגוון נרחב של הטבות בשני הכרטיסים.

מדוע מאסטרקארד עדיף על כרטיסי אשראי אחרים בשוק?

בכרטיס מאסטרקארד ימצא מגוון נרחב של הטבות והנחות שונות במגוון נרחב של עסקים שלא תמצאו בכרטיסי אשראי אחרים. בנוסף לכך, תוכלו להשתמש בו גם בארץ וגם בחו"ל אם הוא כרטיס בין-לאומי, וכך אין חשש שלא יכובד. מעבר להטבות השונות, תוכלו לצבור נקודות איתם אותם תוכלו להמיר להנחות שונות ומשתלמות כמו כרטיסים לאטרקציות שונות ב-50% הנחה, לקנות כרטיס אחד ולקבל את השני בחינם ועוד. בנוסף לכל אלה, כל חודש תקבלו מגוון הטבות עם כרטיס האשראי שלכם וכן במהלך החודש בהתאם לצרכים האישיים שלכם. לכן אם אתם חפשים כרטיס איכותי, עם מגוון הנחות ואטרקציות שונות והכי חשוב מכובד בכל העולם, אתם חייבים כרטיס מאסטרקארד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה