איך תבחרו נעליים מתאימות שישמרו לכם על הרגליים



כאשר מתכוונים לרכוש זוג נעליים חדשות, יש לבחור נעליים בעלות התאמה מלאה למבנה כפות הרגליים שלנו, אשר אחראיות בין היתר על יציבות הגוף ובעלות השפעה על אזורים שונים ומתוכם עמוד השדרה, אגן הירכיים, ברכיים ועוד מגוון אזורים שונים לאורך הגוף.

pixabay

בכל חנות נעליים, תמצאו מגוון רחב של זוגות נעליים בגדלים, עיצובים ועם טכנולוגיה ייחודית להם והמשימה היא למצוא את הזוג המתאים ביותר למבנה כפות הרגליים שלנו, זה אשר יספק להם אתה התמיכה הגדולה ביותר הדרושה על מנת לאפשר אורח חיים בריא. מאמר זה יספק את המידע הנדרש אשר יסייע בבחירת נעליים מתאימות, אשר ישמרו לכם על הרגליים ועל הגוף כולו.

 

התאמת מידת הנעל למידת כף הרגל

כאשר מגיעים לבחור נעליים חדשות, יש לבדוק שהמידה שלהן תואמת את מידת כף הרגל ולמנוע מצב שבו מידת הנעל תהיה קטנה או גדולה בהרבה ממידת כף הרגל, דבר אשר ישפיע באופן שלילי על מידת הנוחות והיציבות שלנו ויוביל להשפעות פיזיולוגיות חמורות על המערכות השונות בגוף ובעיקר מערכת השלד.


כאשר נכנסים אל חנות נעליים, העדיפות היא בבחירת נעליים אשר יהיו גדולות בחצי מידה מהגודל של כף הרגל וזאת מהסיבה שבזמן פעילות הליכה או ריצה, כף הרגל מתחממת וכתוצאה מכך היא מתרחבת וגדלה ומכאן הצורך בחצי מידה יותר גדולה בנעליים, אשר יאפשרו לרגל מקום להתרחב וימנעו צפיפות בנעל. סיבה נוספת היא שבהתאם לעונות השנה, אנו משתמשים בעובי שונה של גרביים כך שבחורף הגרביים עבות יותר ויש לקחת זאת בחשבון בתוך הנעליים ומכאן החשיבות בחצי מידה גדולה יותר, אשר תאפשר מקום לכפות הרגליים ביחד גרביים עבות אשר תופסות מקום בנעל.

 

מדד גמישות הנעליים

נעליים באיכות גבוהה אשר מספקות לרגליים את ההגנה הדרושה להם, הן נעליים אשר מציגות גמישות מאוד גבוהה בכל חלקי הנעל ובעיקר באזור הסוליה, אשר מאפשר לכל שרירי כף הרגל לתפקד בצורה מלאה וללא הפרעות ובכך לספק לכף הרגל את הנוחות המקסימלית. על מנת לדעת האם הנעל גמישה מספיק, יש להיכנס אל תוך חנות  נעליים, לבחור את הנעל שמוצאת חן בעינינו ובפעולה פשוטה של קיפול הנעל לשתיים או קימוט שלה, ניתן לאמוד את גמישות הנעל ולהבין כי זאת הנעל המתאימה עבורנו כמובן יחד עם שכלול פרמטרים נוספים החיוניים לנעל איכותית.

 

התאמת נעליים לסוג הפעילות הנדרשת

כאשר מגיעים אל חנות נעליים לצורך בחירת זוג נעליים איכותיות, יש צורך להתאים את הנעליים לסוג הפעילויות המתוכננת כך שנעלי ריצה יהיו פחות רלוונטיות לפעילות כדורסל ולהיפך. לכל נעל יש את הייעוד לפעילות מסוימת ומכילה בתוכה את הטכנולוגיה המתאימה ביותר, לצורך ביצוע הפעילות המתאימה לה. כאשר מגיעים למשל לחפש נעלי ריצה, יש להתמקד בנעליים אשר מיועדות לריצה ומציגות גמישות גבוהה, משקל נמוך, פיזור לחצים ובד רשת לאוורור מקסימלי. אותה הדבר כאשר מחפשים נעל לכדורסל, כדורגל, ריקוד, הליכה או כל פעילות אחרת, לכל נעל יש את הטכנולוגיה המתאימה לה וזאת אשר תשמור על יציבות הגוף, תפקוד המערכות השונות ונוחות הרגליים.

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה