איך מוציאים דרכון אירופאי



כשדרכונים זרים הופכים להיות מסמך מבוקש אנחנו מחפשים כל דרך להוציא בקלות דרכון אירופאי, מבלי לחכות יותר מדי. הדרכונים האלה מאפשרים לנו תנועה חלקה ומהירה יותר בין מדינות ברחבי העולם כך שברור למה כל כך הרבה מחפשים את הדרכים הנוחות ביותר להוציא דרכון כזה וליהנות מהיתרונות שלו.

freepik

בקבוצות פייסבוק רבות יש מידע על הוצאת דרכונים אירופיים אבל לא תמיד מדייקים בכך ולא תמיד העצות נכונות לנתוני אותו מבקש. חשוב להתייעץ עם מומחים משום שבאזרחות כזאת אפשר לפספס אם לא מבינים שלתאריכים יש חשיבות בקביעת ריבונות באירופה, מבחינה היסטורית. להלן כמה דגשים להוצאת דרכון כזה ממדינה אירופאית, כדי לדעת אחת ולתמיד אם יש לכם אפשרות ליהנות מאזרחות אירופית כלשהי.

הוצאת דרכון פורטוגלי

הדרכון הפורטוגלי הוא דרכון אירופאי מבוקש מאוד ובצדק. זוהי מדינה שיש בה תרבות נינוחה מאוד ומסבירת פנים לישראלים, שנחשבים ליזמים ולבעלי כל התכונות שמחפשים באזרחים תורמים לחברה. הישראלים שחיים שם בדרך כלל מוכיחים זאת ולכן קל הרבה יותר לשכנע את הקהילה היהודית המקומית שהתגבור היהודי לקהילה הוא חיובי. מי שיש לו שייכות למשפחה שחיה בעבר בפורטוגל והיא רשומה בספרי היוחסין של קהילות יהודי פורטוגל לדורותיהם יכול לבקש אזרחות ולהוציא דרכון פורטוגלי. הדרך לעשות זאת היא להוכיח את הזיקה שלכם לקהילה על ידי אילן היוחסין שלכם ומסמכים שמוכיחים שאתם חלק מהמשפחה. המסמכים חייבים להיות אותנטיים, כמובן, ורק לאחר אימות של הקהילה היהודית אפשר להמשיך בהליכים מה נדרש? מסמכים אותנטיים שמעידים על הייחוס המשפחתי שלכם ותעודות של משרדי הפנים בישראל ובמדינות שבהן נולדתם.

הוצאת דרכון רומני

במובנים מסוימים הוצאת דרכון רומני היא יחסית קלה. ברומניה היו שתי תקופות אפלות שרדפו בהן יהודים ולכן יש יותר סיכוי שאם אבותיכם נולדו בהן תקבלו את הזכאות לאזרחות רומנית שנחוצה לכם. אתם צריכים להוכיח כמובן את הייחוס המשפחתי שלכם לאותם אזרחי רומניה – סבים או הורים – ולהביא מסמכים אותנטיים או העתקי מסמכים שמעידים על לידה ברומניה, החזקת אזרחות וכמובן המסמכים האותנטיים שלכם מישראל, כאזרחי ישראל. כל השאר נעשה בהגשת בקשה למשרד הפנים הרומני והתחלה של תהליך שבו מאשרים שאתם זכאים לאזרחות רומנית ומתחילים בהליך הוצאה שלה. זה חיוני במיוחד למי שרוצה ללמוד באירופה ולחיות בה, כמובן, להוציא אזרחות בצורה מסודרת.

דרכון ספרדי ודרכון פולני

אזרחות פולנית ואזרחות ספרדית הן מהאזרחויות הבאות שנחשבות פופולריות, אם כי חלון ההזדמנויות לדרכון ספרדי הולך ונסגר גם לצאצאי מגורשי ספרד. שם גם צריך להוכיח זיקה לשפה הספרדית ולהוכיח לא רק את השייכות לקהילת יהודי ספרד ולמגורשי ספרד. את המסמכים למשרד הפנים הפולני צריך להביא בדיוק כמו למשרד הפנים הספרדי, יחד עם תעודות שמוכיחות את היותכם צאצאים לאזרחי פולין וספרד כדי שתוכלו להגיש את הבקשה לקבלת אזרחות ולהוציא דרכון אירופאי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה