איך לבחור קורס מומלץ לטכנאי קירור ומיזוג אוויר



אפשר לומר בצורה חד משמעית כי קורס טכנאי קירור ומיזוג הוא קורס אשר מיועד במיוחד עבור כל אותם אנשים אשר מעוניינים ללמוד ולהתפתח בתחום בו תוך מספר חודשים ניתן להשיג השגרה המתלווה אל ביקוש גבוהה במיוחד, בעוד שבמקביל מדובר על מקצוע עם פוטנציאל השתכרות גבוהה במיוחד. על כן, המצב המדובר תקף ברחבי העולם כולו, לרבות במדינת ישראל שכן, מדובר על מדינה בה מספר הימים החמים במהלך השנה הם מהגבוהים ביותר. יחד עם האמור, חשוב לציין כי מדובר על קורס אשר מתאים לאנשים אשר טומנים בחובם כישורים טכניים ובמידה והם אכן מתאימים להתמקצע בתחום, תהליך ההשכרה יסמיך אותם לבצע את עבודות ההתקנה הנדרשות, לצד תחזוק ותיקון של מזגנים ביתיים של כלל החברות והסוגים השונים.

FREEPIK

כמו כן, לאור העובדה כי הקיץ במדינת ישראל לא רק ארוך אלא גם חם במיוחד ביחס למדינות השונות בעולם, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם במצב בו הם סובלים מהטמפרטורה הגבוהה ללא שימוש במזגן וכיום, מדובר על אחד המצרכים הבסיסיים ביותר בקרב האוכלוסיה הישראלית. לאור האמור, ייתכן וכבר הבנתם שמדובר על תחום עם ביקוש גבוהה במיוחד.

כמה זמן צריך ללמוד?

קורס טכנאי קירור ומיזוג אוויר אשר מיועד לחסרי ניסיון יימשך ברוב המוחלט של המקרים בין 6 ל-10 חודשים, בעוד שהמסלול מורכב מ-300 עד ל-350 שעות למידה אקדמיות. בעת בה מדובר על קורס טכנאי קירור ומיזוג אוויר אשר מיועד עבור אנשי מקצוע מוסמכים, הרי שמדובר על קורס קצר יותר אשר יימשך כ-3 חודשים לכל היותר. נוסף על האמור, חשוב לציין כי היתרון הבולט בלימודים מסוג זה הוא העובדה כי מרבית מוסדות הלימוד נוטים להציע מסלולים לאנשים שממלאים חלק ניכר מהיום שלהם בסביבת העבודה שלהם. מדובר למעשה על מסלולים אשר במרבית המקרים יתרחשו בשעות הערב או לחילופין בימי שישי בשעות הבוקר שכן, כך למעשה גם אנשים שעובדים במשרה מלאה יקבלו את האפשרות להשתלב בתכנית הלימודים.

שלב ההסמכה

בוגרי קורס טכנאי קירור ומיזוג אוויר יקבלו בתום תקופת ההשכרה תעודת גמר שמציגה את העמידה שלהם בדרישות הלימודיות של הקורס. זאת בעוד כי חלק ממוסדות הלימוד אף מעניקות תעודות מקצועיות אשר חתומות על ידי משרד התמ"ת. מדובר למעשה על תעודות חיוניות לצורך הקתנה ומתן שירות עבור מתקני קירור ומיזוג אוויר ביתיים, או לחילופין ברישיון חשמלאי. יחד עם האמור, חשוב לציין כי ההמלצה המרכזית תהיה ללמוד במוסד לימודי המתלווה אל מוניטין אשר מורכב מצוות מרצים מנוסה הטומן בחובו את ארגז הכלים לצד הידע הרלוונטי בתחום, כאלה אשר יכולים לסייע בצורה ניכרת לבוגרי הקורס בהכוונה, ייעוץ ואף השמה במקום עבודה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה