איך לבחור מעצב פנים?



עוברים לדירה חדשה ומעוניינים לנצל את ההזדמנות ולעצב אותה כפי שתמיד רציתם? או שאולי אתם פשוט רוצים לרענן את מראה הבית החדש שלכם? כך או כך, כדאי להיעזר בעצתו של מעצב פנים מקצועי. אחרי הכול, אתם יכולים לעוף עם הדמיון ולתכנן את מראה הבית כרצונכם, אך רק מעצב פנים מנוסה ומקצועי יוכל להגיד לכם אם התכניות שלכם הן ברות ביצוע או לא.

Pixabay

7 טיפים לבחירת מעצב הפנים שלכם

בחירת מעצב פנים אינה עניין של מה בכך. כשאתם באים לעצב את הבית הפרטי שלכם, אתם מעוניינים בכך שהכול ילך מושלם. מסיבה זו אספנו עבורכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

  1. מעצב הפנים שקולע לסגנון שלכם

אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר שיש לעשות בעת בחירת מעצב פנים, הוא למעשה להכריע על הסגנון האישי שלכם. חשבו: איזה מראה הייתם מעניקים לדירה שלכם? דרך טובה להחליט על סגנון היא לבחון תיקי עבודות של מעצבי פנים ולראות אילו עיצובים מוצאים חן בעיניכם.

  1. אין תחליף לפגישה הראשונית

אל תמהרו לסגור על עסקה בטלפון. היפגשו תחילה עם מעצב הפנים כדי לעמוד על טיבו. האם אתם מתרשמים ממנו שמדובר באדם מקצועי? והכי חשוב – האם יש כימיה ביניכם? האם מעצב הפנים מדבר בגובה העיניים ומבין את רצונותיכם?

  1. שוחחו עם לקוחות של המעצב

למעצב פנים איכותי ומקצועי יש לקוחות רבים שישמחו להמליץ עליו. דברו איתם. כך תוכלו ללמוד על מהלך העבודה של המעצב, ההתנהלות שלו עם לקוחותיו ומידת שביעות הרצון של הלקוחות מעבודתו.

  1. על המעצב לתת לכם הצעת מחיר מפורטת

עניין המחיר חשוב מאוד לכולנו, וכאשר אנו מוציאים כסף מהכיס, אנחנו רוצים לדעת בדיוק על מה אנחנו משלמים. מעצב פנים מקצועי והגון יתן לכם הצעת מחיר מפורטת עד כמה שניתן, ובה תוכלו לקרוא על כל העבודות שהבית שלכם יעבור. כך שתדעו בכל רגע על איזו פעולה בדיוק אתם משלמים.

  1. ודאו שאתם מקבלים סקיצות

מעצב פנים חייב להראות לכם סקיצות בתלת מימד של הבית, כפי שהוא ייראה לאחר השיפוץ. כך שכבר על הנייר תוכלו לראות את כל השינויים שיעשו בביתכם, ואיך הוא ייראה ברגע שהשיפוץ יסתיים.

  1. צפי לסיום השיפוץ

באפשרותו של מעצב הפנים להעריך מתי יסתיים השיפוץ. מעצב מנוסה ומקצועי לא יבטיח לכם פלאים והבטחות שווא בדבר שיפוץ שיהיה מהיר עד כמה שניתן. ההיפך הוא הנכון, מעצב פנים פדנט יעכב מעט את השיפוץ כדי לקבל את כל האישורים ולוודא שהכול מתנהל כשורה. קחו בחשבון שהשיפוץ יכול להתארך מעבר למה שסוכם מלכתחילה.

  1. חותמים על חוזה

זהו, לאחר שסיימתם לבחון את מעצב הפנים ובדקתם את כל הכיוונים, הגיע הרגע לחתום על החוזה. אבל לפני החתימה, קחו לכם כמה דקות כדי לבחון את החוזה מקרוב. קראו את כל הסעיפים שלו, במטרה לוודא שאתם מבינים את הכול, ורק אז תוציאו את העט ותחתמו בשמכם.

 

כשמעצב הפנים מגיע לחולון

בעיר מודרנית ומתקדמת כמו חולון מעוניינים התושבים בבתים יוקרתיים עד כמה שניתן. מעצב פנים לחולון הוא איש מקצוע מבוקש בעיר. רבים פונים אליו כדי להעניק לבית שלו מראה מודרני יותר, תוך שימת לב לפרטים הקטנים, שמירה על קו עיצוב אחיד ושימוש בפריטים מינימליסטיים.

הכירו את מעצב הפנים יוסי שאול, אדם מנוסה אשר נושם את עולם העיצוב כבר מעל ל-10 שנים. הסטודיו של המעצב המוביל מספק מגוון רחב של פתרונות עיצוביים לא רק לאנשים פרטיים, אלא גם למשרדים, וילות ופנטהאוזים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה