איך לבחור חנות חיות באינטרנט?



על אף שיש חנויות מפוזרות של בעלי חיים במגוון מקומות ברחבי הארץ ייתכן והאופציה הטובה והנוחה ביותר לרכישת מזון וציוד לבעלי חיים תהיה באמצעות חנות חיות דיגיטלית. ישנן חנויות חיות רבות המפעילות גם אתר אינטרנט ומציעות להזמין את מוצרי החנות דרך אתר האינטרנט של החברה.

FREEPIK

על כן תוכלו לחסוך את הטרחה והזמן שבנסיעות, לבחון בנחת את המוצרים שאתם רוכשים לרכוש, לאסוף מידע, חוות דעת, המלצות, לבצע השוואת מחירים ולבצע הזמנה נינוחה בצורה מאובטחת ומהירה דרך האתר. תוכלו לעשות זאת בשעות הנוחות עבורכם שכן זהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של חנות חיות באינטרנט. אבל איך בכלל בוחרים חנות כזו ומוודאים שהיא בטוחה להזמנה? הינה כמה טיפים שיעזרו לכם בנושא.

סקרו את אתר החנות:

בדקו היטב את אתר החנות שאתם בוחנים. קראו מידע אודות החנות ובעליה, האם יש לה שלוחה פיזית או שאפילו מדובר ברשת בפריסה ארצית? אם לא באיזה אזורים היא מספקת את המשלוחים שלה? דברים נוספים שאתם רוצים לבדוק באתר החנות הוא כמובן את מגוון המוצרים שהחנות מוכרת, האם יש בלוג מאמרים שתוכלו להתרשם ממקצועיותה של החנות ומי שעומד מאחוריה או סתם לקבל מידע וטיפים בעלי ערך בנושא? בדקו האם יש מספר אפשרויות ליצירת קשר עם החברה והאם היא מתחבאת מאחורי צ'אט בוט ומייל בלבד או שיש גם טלפון וכתובת פיזית לבית העסק?

אילו מוצרים תוכלו לקנות בחנות החיות הדיגיטלית?

בחירת חנות חיות מצריכה בדיקה של סוגי המוצרים הנמכרים בחנות. כמובן שמזון יהיה המוצר הפופולרי ביותר שתצטרכו להזמין מחנות החיות שלכם ולכן אתם רוצים לבדוק:

  • איזה סוג אוכל לחתולים או אוכל לכלבים משווק בחנות?
  • אילו מותגים עומדים מאחורי המזון?
  • האם מדובר במזון איכותי?
  • האם יש לכלב/החתול שלכם צורך במזון מיוחד?
  • ועוד...

מוצרים נוספים שאתם רוצים לבדוק עשויים להיות קשורים למנוחה או שינה: כמו מיטה או מזרן נוח, לעתים אפילו מלונה מפלסטיק אם תרצו. יש גם מתקני שעשועים לחתולים למשל הכוללים גם אזור רביצה ומנוחה. חטיפים, צעצועים ומוצרי היגיינה שונים גם כן עשויים להיות ברשימת הבדיקה שלכם.

האם יש מענה אנושי זמין?

מענה אנושי חיוני מאוד שכן במידת הצורך, אם יש תקלה באחד המוצרים שקיבלתם, מזון פג תוקף או מקולקל, מוצר פתוח או בלוי או מכל סיבה אחרת – טוב שיש לפי לפנות במידת הצורך שיספק לכם את השירות הנדרש.

חוויית קניה מושלמת ותשלום מאובטח:

לבסוף מכיוון שמדובר באתר אינטרנט אתם רוצים שהקניה בו, הניווט וכמובן ההזמנה יהיו נוחים ונעימים לביצוע. שהניווט באתר ובין המוצרים יהיה נוח, מהיר ויעיל, שהאתר יהיה מותאם לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים (ולא רק למסך המחשב). לבסוף חשוב שהתשלום יהיה מאובטח כיום עם חברת סליקה מוכרת ובטוחה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה