איך לבחור חברת פינוי דירות?



כולנו עם השנים אוגרים חפצים שונים אשר ממלאם את הבית ומעיבים על נראות הנכס. כאשר מדובר באנשים שהם מבוגרים, הנטייה שלהם לאגור חפצים היא גבוהה יותר. למשל אגירת חפצים שאינם בשימוש ותופסים מקום נכבד בחלל הבית או הדירה. הבעיה הגדולה היא דירות ירושה שהיורשים מעוניינים להשכיר אותם, אך כמות החפצים היא כה גדולה שגם היורשים בעצמם, לא יכולים לבצע פעולה שהיא כה מורכבת כמו פינוי דירה. זו הסיבה, כי ישנן חברות אשר לא רק שמפנות את תכולת הדירה, כי אם ישנם חפצים בעלי ערך שתוכלו לקבל עליהם סכום לא מבוטל של כסף וכן, ישנם פריטים שנמסרים למשפחות נזקקות ואתם, תוכלו לשמוח בכך שיש שימוש ברהיט הישן של ההורים למטרות צדקה.

freepik

פרטי ריהוט יקרים שישמשו סוחרי עתיקות

ישנם אנשים מבוגרים, אשר מחזיקים בריהוט עתיק שעשוי להיות שווה הון, תמונות שיש להן ערב רב ופריטים נוספים שאף הם בעלי ערך. לרוב, משפחות שירשו בתים או דירות מקרוביהם, יזמינו שמאי אשר יעריך את ערך החפצים השווים ואז, ניתן יהיה למכור אותם בשוק לאספנים או לחנויות עתיקות שבעליהן מתעניינים בפרטים מיוחדים אלה. שירות פינוי דירה, כולל פינוי החפצים הרבים, כאשר היורשים נמצאים בנכס ועשו כבר סדר בחפצים, מה להשליך ומה למכור. מלבד פעולה זו, יש לצבוע את הנכס, לנקות אותו ולהכין אותו לשכירות או למכירה, תלוי בכוונתם של היורשים. פינוי נכס מתכולתו, עשוי להיות דומה להליך של מעבר דירה, אבל מהבחינה הרגשית והמורכבות של הליך זה, הוא עשוי להיערך זמן רב יותר.

רשימה מסודרת של חפצים שיש לפנות בהליך פינוי דירה

על בעלי הנכס והכוונה ליורשים, יש להגיע תחילה לדירה, בתום תקופת האבל ולערוך סדר. פעולה זו חשובה היות ואולי ישנם תכשיטים בעלי ערך או כסף שהמורישים השאירו בנכס ולכן, יש לערוך בדיקה מקיפה לפני שהיורשים יעבירו את הנכס להליך של פינוי דירה. גם רשימה מסודרת יש לערוך של חפצים שמעוניינים למכור שעדיין שווים משהו בשוק, או כאלה שהיורשים מעוניינים לתרום למטרת צדקה. לרבים הליך זה עשוי להיות קשה מהבחינה הרגשית ולכן, מוטב כי היורשים יבחרו החפצים שיהוו מזכרת מההורים או הקרובים אשר הורישו להם את הנכס.

פינוי דירה מסייע בהליך רגשי קשה של אובדן ההורים

השירות של מפני דירות שהוא שירות מקצועי, מסייע ליורשים לא להיות בכל הליך הפינוי עצמו, היות ומדובר בתקופה רגשית מאוד לא קלה שכל חפץ הנמצא בדירת המורישים, עשוי לגרום לתגובה רגשית קשה וגעגועים מצדם של היורשים. לכן, הליך זה  מסייע לרבים לעבור אותו בשלום. אנשים שהם בעלי שירותי פינוי נכסים, מבינים לרגשותיהם של הלקוחות אשר מבקשים מהם שיפנו את דירת קרוביהם. הניסיון של חברות אלה שהוא בעל שנים וותק רב, מקנה גישה של הבנה לרגשותיהם, טיפול מסור ואדיב..

פינוי דירה גם במקרים של אגרנות כפייתית

ישנם אנשים רבים שסובלים ממחלת אגרנות כפייתית. דירות אלה הן הקשות ביותר בכל ההליך של פינוי דירה.  מדובר על ערימות אינסופיות של מוצרים שנזרקו באשפות השונות בעיר מגוריו של שסובל מאגרנות כפייתית ונשקפת סכנה לחייו מרוב חפצים אשר עשויים ליפול עליו. קשה לתאר כיצד נראית דירה של אגן כפייתי ולכן, גם ברשויות הרווחה בערים מסוימות, נעזרים בשירות של פינוי נכסים של אגרנים כפייתיים.  למעשה שירות זה, יעיל גם לאיכות הסביבה וגם מסייע בכל מיני מקרים אשר מצריכים בדחיפות פינוי נכסים.יש לציין, כי בעלי השירות נמצאים בקשר עם בתי יתומים, מוסדות ומשפחות במצוקה, מה שיכול להקנות ליורשים נחמה שחפציהם של ההורים או הקרובים, עוברים שימוש בקרב מי שזקוק להם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה