איך לבחור הנהלת חשבונות



ההחלטה הזאת של להיות עצמאי טומנת בחובה הרבה מאוד יתרונות, כמו גם חסרונות, תלוי פשוט מאיזה צד בדיוק אתם בוחנים אותה. בניגוד אל השכיר אשר מקבל את התלוש של המשכורת שלו בכל חודש, הניהול של הכספים של העצמאי הוא עניין שהוא הרבה יותר מורכב, בירוקרטי ולפעמים גם מסובך מאוד. וחשוב מכך, לא כל עצמאי באמת מסוגל לנהל את כל הכספים של העסק בעצמו. העיסוק הכספי מתייחס בעיקר לכל החשבוניות, הקבלות, התיאומים של המס, התיאומים עם ביטוח לאומי, תשלומים בשביל המע"מ, וזה רק הקצה של הקרחון. אם אתם בחרתם להיות עצמאיים, סביר מאוד להניח שחלק ניכר מהזמן שלכם אתם תאלצו לבלות בהתכתבויות והתרוצצויות שונות בין כל המוסדות, ולסיים את היום שלכם עם הלשון בחוץ. בלי כל כך הרבה זמן לעבוד, אם בכלל.

FREEPIK

הנהלת חשבונות - איך?

הנהלת חשבונות מקצועית יכולה לחסוך לכם המון כאבי ראש כואבים וכמובן זמן יקר. יותר מאשר העיסוק הממושך בכל הדוחות הכספיים, אנשי מקצוע באמת יעזרו לכם להשיג את השקט הנפשי בעלות שהיא נמוכה יחסית, גם אם אתם עסק שהוא קטן או עסק ממש זעיר, צריך סידור כספי בשביל העסק שלכם, וסידור כללי יותר בשביל החיים עצמם. אתם צריכים לדעת כי כל ארגון, עסק, חברה או תאגיד בעצם חייבים לנהל רישום מאוד מסודר של כל התנועות של הכספים. הנהלת חשבונות מקצועית ואיכותית בעצם מטפלת בכל זה לפי המערכת של החוקים הקבועה. מלבד הניהול השוטף מאוד של כל הכספים, מנהל החשבונות בעצם אמור להמליץ לכם איך לשפר את כל עניין הרווחיות של העסק, ולחייב אתכם בעצם להתנהל על פי החוקים של המס שיש במדינת ישראל.

יועצי מס

יחד עם זאת, לא כל מנהל חשבונות באמת הוא גם יועץ מס. אפילו שיש צדדים מסוימים בעבודה שלו אשר נוגעים למיסוי, מנהל החשבונות בעצם אחראי בעיקר על כל השירותים העיקריים כמו חשבות השכר, חישובי המשכורות, הכנה של דוחות שנתיים וניירות עמדה. מנגד, כל יועץ מס שהוא מוסמך הוא גם בעצם מנהל חשבונות. הוא זה שאמון על כל ההתנהלות של העסק מול כל המוסדות, והוא עוסק בתיאומים של מס, טיפול בכל החזרי המס, הטבות של מס ועוד.

בחירה נכונה

אם אתם עצמאיים, הנהלה של חשבונות אשר כוללת בחובה גם ייעוץ מס היא דבר הכרחי מאוד עבורכם. לא חסרים כמה אנשי מקצוע טובים מאוד בשוק, וכדאי לכם לבחור בכל מי שקרוב אל מקום המגורים או העסק שלכם בעזרת שימוש מקצועי כמובן במערכת הסינונים המתוחכמת אשר מציגה רשימה ממוקדת של כל מנהלי החשבונות. אם אתם קיבלתם המלצות מכל מיני חברים או לקוחות תנצלו אותן לטובתכם. תעבירו אל הנהלת החשבונות את כל העיסוק שלכם בנושאים הכספיים שלכם וככה תמשיכו להתמקד רק בעבודה עצמה. לעוד מידע איכותי נוסף אפשר לפנות אל האתר של הנהלת חשבונות ראשון לציון.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה