איך לבחור בצורה נכונה קבלן שיפוצים?



לא בכל יום אתם נדרשים לשפץ את הדירה שלכם, ולכן כאשר אתם צריכים לשפץ אותה חשוב מאוד שתבחרו את קבלן השיפוצים הטוב ביותר לטובת המשימה. האפשרויות כמעט ולא נגמרות, ולכן אתם צריכים להיות מאוד זהירים אך גם מאוד החלטיים בביצוע הסינון. במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק כיצד תוכלו למצוא קבלן שיפוצים שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר, כך שלא תצטרכו להתפשר על אף פרט – כי כל התפשרות עלולה לבוא לידי ביטוי בשיפוץ עצמו

    קרדיט צילום : Freepik

החלטתם שאתם רוצים לבצע שיפוץ? ללא ספק מדובר על החלטה משמעותית מאוד. אנו בחברת נתנאל שיפוצים עובדים עם עשרות רבות של לקוחות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי, ולכן אנו מבינים עד כמה משמעותית ההחלטה. אך רגע לפני שאתם מסתערים על השיפוץ עצמו, המשימה הראשונה ואולי החשובה ביותר שמוטלת על הכתפיים שלכם זה לבחור שיפוצניק. אותו איש מקצוע שאמור להפוך את כל החלום שלכם למציאות, כך שאתם יכולים לתאר לעצמכם עד כמה הבחירה שלכם משמעותית.

אומנם אין חוקים מסודרים כאשר ניגשים לבחור שיפוצניק בראשון לציון, אך ישנם מספר אלמנטים שבאמצעותם תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. במקרה של בחירת קבלן שיפוצים הפזיזות היא נקודת התורפה שלכם, ולכן אתם צריכים להיות מאוד זהירים. במאמר הבא אנו נספק לכם מספר טיפים יעילים שיעזרו לכם לבחור את קבלן השיפוצים המושלם עבורכם – כך שתהיו בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

תבחרו קבלן שיפוצים עם ניסיון ועם ותק בתחום
כיום השוק מוצף באין ספור שיפוצניקים, כך שאתם יכולים למצוא בתוך זמן קצר קבלן שישמח לבצע את עבודת השיפוץ עבורכם. המשימה היותר מסובכת היא למצוא את קבלן השיפוצים עם הרזומה המרשים ביותר, זה שאתם תדעו שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר כאשר הוא מבצע את העבודה. לניסיון אין תחליף כאשר מדברים על קבלני שיפוצים, כי ככל שהם יהיו יותר מנוסים כך הם יעשו את העבודה בצורה טובה יותר.

לכן תבררו עם השיפוצניק כמה שנים הוא נמצא בתחום, כך תוכלו לראות כי מדובר באיש מקצוע שמתעסק בשיפוצים שנים רבות. בנוסף תוכלו לבקש לראות תעודה של רשם הקבלנים, עוד אלמנט שיכול להמחיש עד כמה מנוסה ומקצועי הקבלן שאמור לבצע עבורכם את השיפוץ.

תוודאו מראש את עלויות השיפוץ בצורה מפורטת
לא מעט אנשים מתחילים לבצע שיפוץ בדירה שלהם, אך מגלים עם הזמן כי המזומנים מתחילים להיגמר אך השיפוץ עדיין נמצא בעיצומו. אתם צריכים להבין כי לכל קבלן שיפוצים יש את העלויות שלו, ולכן אתם לא יכולים לפנות לקבלני שיפוצים שדורשים מחירים גבוהים שאינכם יכולים לעמוד בהם. הבעיה הגדולה ביותר היא לעצור את השיפוץ באמצע רק בגלל בעיות כספיות, דבר שככל הנראה לא תוכלו לפתור בטווח זמן הקרוב.

מהסיבה הזאת חשוב מאוד שתוודאו עם קבלן השיפוצים שמגיע אליכם את העלויות בצורה מפורטת. כך תוכלו לראות מבעוד מועד כי יש לכם את הכסף לבצע את השיפוץ, ואם לא תוכלו לבחור קבלן אחר שלוקח עלויות נמוכות יותר. עוד לפני תחילת העבודה יש לכם את כל האפשרויות לבצע את השינויים הדרושים, כל זאת בשביל שתגיעו למצב שאתם מתחילים שיפוץ אך גם מסיימים אותו בצורה הטובה ביותר.

תבקשו לראות עבודות שאותן ביצע הקבלן
עוד אלמנט שיכול לעזור לכם לבחור את קבלן השיפוצים המושלם עבורכם זה לראות עבודות שאותן ביצע הקבלן עד כה. מצד אחד תוכלו להסתפק בלראות תמונות של הנכסים שאותם הוא שיפץ לפני ואחרי, או מנגד תוכלו לבקש להגיע פיזית על מנת לבחון את הנכסים מקרוב. חשוב מאוד שתראו עבודות קודמות של הקבלן על מנת שתוכלו לראות את דפוס העבודה שלו. לכל קבלן שיפוצים יש את הקווים המנחים שלו, ולכן תוכלו לראות בפועל האם הקווים המנחים של השיפוצניק הנוכחי מתאימים לכם.

כמו שאמרנו כל עוד השיפוץ לא יצא לפועל יש לכם את כל היכולת לבצע שינויים ולהחליף קבלני שיפוצים. ברגע שהשיפוץ מתחיל יהיה לכם קשה מאוד לבצע את ההחלפות הללו מכיוון שזה יביא לעלויות גדולות יותר ולהרבה יותר בלגן. לכן מוטב להימנע ממצבים כאלה שרק יכניסו את עצמכם למקום שיהיה לכם קשה לצאת ממנו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה