איך בוחרים מעצב פנים לחברת הייטק?



בין אם אתם חברת סטארט אפ בראשית דרכה, ובין אם אתם חברת הייטק ותיקה ומוכרת, כדאי להיעזר במעצב פנים כדי לבנות את עיצוב המשרדים שלכם או לשדרג מעט את המראה החיצוני. כי בסופו של דבר המשרד שלכם הוא המקום שבו אתם מארחים אנשים מבחוץ – משקיעים, אנשי עסקים, יזמים ועוד. ואתם רוצים שהוא ייראה כראוי וישדר רצינות.

Pixabay

כך תבחרו מעצב פנים למשרד שלכם

בחירת מעצב פנים לעיצוב משרד הייטק היא החלטה חשובה שתלווה אתכם לאורך זמן בהמשך הדרך. אלה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב כאשר בוחרים מעצב:

  • ניסיון ומקצועיות – ניסיונו של מעצב הפנים מדבר בעד עצמו. אתם רוצים לעבוד עם איש מקצוע שיודע להתאים את העיצוב לטעמכם האישי.
  • בחינת תיק עבודות – רוצים לדעת איזה עיצוב מתאים לכם? בחנו את תיק העבודות של המעצב. באתר ניתן למצוא צילומים ודוגמאות לעיצובים שהוא עשה בעבר.
  • רישיון לעיצוב – כדאי לוודא שלמעצב שאתם עובדים אתו יש רישיון , וכי הוא עבר הכשרה מיוחדת בתחום העיצוב. למרבה הצער, בימינו ישנם מעצבים חובבנים לא מעטים אשר גובים סכומי עתק, לא מבצעים את העבודה כראוי ומכפישים את שמם הטוב של מעצבים מקצועיים.
  • המלצות – כדאי לאסוף המלצות על מעצב איכותי. בקרו במשרדים של קולגות ושותפים והתרשמו מן העיצוב. על הדרך, בקשו את מספר הטלפון של המעצב.
  • פגישה ראשונית – אין תחליף לפגישה ראשונית עם המעצב. בפגישה תוכלו לשאול את כל השאלות שמסקרנות אתכם לגבי תחום העיצוב, לברר לגבי תהליך העיצוב ואפילו לראות סקיצה ראשונית.
  • מעצב שיודע להקשיב – חשוב לבחור במעצב שיודע להקשיב לכם. בפגישה שלכם עמו אתם יכולים לשטוח בפניו את כל החלומות העיצוביים שלכם, והוא בתורו יגיד לכם אם הם ברי ביצוע או לא.

עיצוב משרד הייטק – מה זה אומר בעצם?

כאשר מבצעים עיצוב משרדים הייטק, נדרש המעצב להביא כמה עניינים בחשבון. ראשית, כל משרד הייטק צריך לשדר יוקרה וייצוגיות. לפיכך, פעמים רבות בוחר המעצב בעיצוב המודרני. זהו עיצוב אורבני ומינימליסטי המשתלב עם מבנה החללים של המשרדים. שנית, עיצוב משרד הייטק צריך לנצל כל שטח מצד אחד, ומצד שני ליצור תחושה של מרחב. שלישית, עיצוב משרדי הייטק כולל מגוון רחב של חללים: פינות עבודה, מטבח, פינת עישון, פינת מנוחה, חדרי משחקים ועוד.

לא רק עיצוב

מעצב הפנים למשרדי הייטק דואג לא רק למראה החיצוני של החלל, אלא גם לפנימיותו. כי עיצוב משרד הייטק יכול לכלול, בין השאר, תיקוני אינסטלציה, העברת נקודות חשמל, מדידות שונות, שימוש בחומרים איכותיים או התקנת גופי תאורה. כמו כן, שינויים משמעותיים דוגמת שבירת קירות והרחבות במבנה מצריכים אישורים של אדריכלים ומהנדסים. מעצב הפנים עובד עם אנשי מקצוע אלה במטרה להשיג את העיצוב הטוב ביותר עבור המשרד.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה