איך בוחרים חברת הדברה



אחת הבעיות המעיקות המתעוררות מעת לעת, הינה הימצאם של מזיקים למיניהם העלולים להפריע לסדר החיים התקין. מזיקים כאלה עלולים להימצא בבית המגורים, במקום העבודה או בסביבה העסקית שבה מבלה אדם כל שהוא חלק ניכר משעות היממה. כל אחד יודע שעל מנת שניתן יהיה לטפל במזיקים הללו במהירות הרבה ביותר, תוך השגת התוצאות הטובות ביותר, חשוב לבחור את בעלי המקצוע המתאימים והמנוסים ביותר.

Pixabay

. מהם סוגי המזיקים שהנוכחות שלה עלולה להשפיע לרעה ולהטריד במקרה הטוב, או להשבית או לכל הפחות להשפיע לרעה על הפעילות העסקית ובכלל? כיצד כדאי לבחור את חברת ההדברה המועדפת? בשורות הבאות נסקור בקצרה את הדרך הנכונה לביצוע המטלה.

סוגים שונים של מזיקים בבית ובעסק

למעשה, ישנו מספר גדול של סוגי מזיקים, שמעת לעת יש צורך להדביר אותם. אמנם יש שוני ברמת הבעייתיות של כל אחד מהמזיקים, אבל אין עוררין על כעך שנוכחות של כל אחד מהם עלולה להיות בלתי נעימה במקרה הטוב, ומזיקה באופן מסוכן במקרה הפחות טוב. בנוסף, לעיתים יש צורך להיפטר גם מהמקור למזיקים.

עם המזיקים שיש להיפטר מהם מעת לעת ניתן למנות עכברים, קרציות ויתושים, כאשר במקרה של קרציות יש צורך להיפטר ככל הנראה מיונים, שלרוב הן הגורם לחדירת קרציות לבית.

בנוסף, יש למנות עם המזיקים הבעייתיים גם את התיקנים (ג'וקים) לסוגיהם השונים, זבובים, זבובי בשר (זבובים ירוקים) חיפושיות, תולעים וחרקים אחרים שמקורם במזון חשוף או בצמחים הגדלים בתוך עציצים בבית או במרפסת הצמודה לו. מדובר ברשימה חלקית בלבד, אולם ממנה ניתן ללמוד שחשוב להזמין לטיפול בבעיה חברת הדברה המכירה את סוג המזיק שהתקלה בבית או בעסק ויש לה ניסיון בטיפול בו.

בחירת חברת הדברה מתאימה

למעשה, כבר הוזכרה בפסקה הקודמת העובדה שחברת ההדברה שתוזמן, חייבת להתמחות בטיפול במזיקים בכלל, ובסוד הספציפי של מזיקים שהופיע אצל מזמיני השירות בפרט. מעבר לניסיון ולהבנה של אופי הטיפול הנדרש, חשוב לוודא שלחברה המטפלת יש רישיון על פי חוק לטיפול במזיקים והדברה שלהם. מדובר לרוב בשימוש בחומרים מסוכנים, שבהם עשוי המדביר לעשות שימוש על מנת לוודא את הצלחת העבודה.

בהעדר רישיון כזה, לא ניתן לרכוש רעלים או חומרים מסוימים ולפיכך הטיפול במזיקים עלול להיות בלתי יעיל, או שהיעילות שלו תפחת. בנוסף, חשוב שהחוזה שנחתם עם חברת ההדברה יכלול גם סעיפים של אחריות על העבודה. יחד עם כל אלה, מומלץ מאד לבדוק אם יש ממליצים על החברה ומהי דעתם עליה. אם התקלת בבעיה של מזיקים בבית או בעסק שלך ואם יש לך עניין בטיפול יעיל ואיכותי בהם, הבכת בדיוק למקום הנכון. זה המקום וזה הזמן ליצור קשר, והמומחים של יוריקה הדברות יחזרו אליכם מוקדם ככל האפשר. הם יבצעו בדיקה לאיתור המזיקים ויעשו את מה שצריך על מנת להיפטר מהם בהקדם האפשרי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה