איך בוחרים ומשתמשים במכונת קפה לשטח?



אם אתם אוהבים לטייל ולישון בשטח, אתם בוודאי מבינים את החשיבות של קפה טוב ברגעים מסוימים. למשל, אם אתם מתעוררים בקמפינג ועומדים להתחיל טיפוס מפרך, או קמים ב-4 בבוקר כדי לתפוס את הזריחה במיקום עם נוף משגע.

FREEPIK

מכונת נספרסו מומלצת לשטח תעזור בכל אחד מהתרחישים הללו. זה הזמן להכיר מכונה כזו (וגם שתי אלטרנטיבות) וללמוד להשתמש בה.

מה אתם צריכים לחפש?

כדי ליהנות מאספרסו באיכות גבוהה, אתם צריכים להזרים מים חמים דרך קפה טחון דק, בלחץ ממוצע של 7 עד 10 בר. לא כל המכונות שנציג מסוגלות לזה, אבל כולן מספקות תוצאות טובות בהחלט.

מקינטה ביאלטי

סיר מקינטה הוא פתרון מעולה לקמפינג ולטיולים, מכיוון שהוא מצריך רק גזיה ניידת וקומפקטית. כלי זה נמצא בשימוש כבר כמעט 100 שנה, והוא מגיע בגדלים שונים, להכנת 1, 3, 6, 9 או 12 כוסות קפה. יש גם מקינטות חשמליות, אם יש לכם גנרטור או זמינות אחרת לאנרגיה.

GSI MiniEspresso

ה-GSI MiniEspresso הוא מעין שדרוג של המקינטה, כי הוא כולל ספל קמפינג ייעודי וברז ששופך את הקפה היישר לתוכו. גובה הפיה יכול להוות מגבלה, אם אתם מעדיפים להשתמש בכוס גבוהה יותר.

Wacaco Nanopresso

זו האפשרות הטובה והפופולרית ביותר. ה-Wacaco Nanopresso של נספרסו היא מכונת קפה של ממש, אשר מציעה דרך מהירה ונוחה להכין אספרסו עם קרמה צפופה ויפה בכל מקום. המכונה קטנה מאוד, כך שנוח לסחוב אותה ולהשתמש בה.

שימו לב: תצטרכו קומקום חשמלי או ידני, או כלי אחר להרתחת מים עבור מכונת הקפה.

איך מכינים אספרסו בשטח עם Wacaco Nanopresso?

קודם כל, מרתיחים מים בכלי נפרד. לאחר מכן ממלאים את תא המים של מכונת הננופרסו, עד לקו המילוי. לאחר מכן, מבריגים החוצה את סל מסנן הקפה, וממלאים אותו באמצעות הכף המצורפת בקפה טחון דק. דופקים בעדינות את הסל, על חלקו התחתון, על מנת לאזן את ערמת הקפה.

שימו לב: יש להשאיר רווח של 4 מ"מ (עובי של שני מטבעות של שקל) בחלק העליון של סל המסנן, ולנקות גרגירים עודפים מחלקו העליון.

בשלב הבא, מניחים את הסל בחזרה בחלקה העליון של המכונה, ומבריגים אותו פנימה יחד עם הפורטאפילטר. פותחים את נעילת הבוכנה של הננופרסו, על ידי סיבוב נגד כיוון השעון

ממשיכים: הופכים את הננופרסו מעל ספל הקמפינג שלכם, ומתחילים לאט לאט לשאוב את הבוכנה כדי לבנות לחץ (בדרך כלל 6-8 שאיבות נדרשות לשם כך, אבל חשוב לנסות ולהבין לבד איך זה עובד). ממשיכים לשאוב עד שממצים באופן מלא את הקפה. במקרה זה, נדרשות בדרך כלל 20 עד 30 שאיבות. מפסיקים ברגע שכבר לא מורגשת התנגדות

זהו, בעזרת מכונת נספרסו מומלצת לשטח תהנו מקפה נפלא.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה