איך בוחרים וטרינר?



חיית המחמד שלכם היא בוודאי כבר בת משפחה. אם אימצתם כלב או חתול, אוגר או חמוס ובעצם - כול חיה אחרת - חשוב שיהיה לכם וטרינר איכותי שילווה אותכם בגידול בעל החיים.

FREEPIK

אכן בישראל ובעולם יש לא מעט מרפאות וטרינריות המציעות שירות וטיפול בבעלי חיים. וכאשר אתם מחפשים המלצות על וטרינר טוב, אתם בוודאי מקבלים המלצות על וטרינר כזה או אחר. אבל כיצד תוכלו לקבל החלטה?

כשאתם בוחרים וטרינר שימו לב לכמה אישים חשובים:

מיקום המרפאה – חשוב שהמיקום של הווטרינר או של המרפאה והמקום שנותן שירות יהיה ממוקם במקום אשר נוח לכם להגיע אליו עם חיות המחמד. בחרו וטרינר אליו תוכלו להגיע אליו במהירות ובנוחות או כזה שיכול להגיע אליכם. כיום יש וטרינרים באשדוד, ברחובות, בתל אביב, בצפון או בדרום ובכל מקום אחר...אתם צריכים למצוא את מי שיוכל לתת לכם טיפול טוב לבעלי החיים שלכם ולהיות קרוב וזמין עבורכם, גם עבור טיפולים שגרתיים וגם למקרים של טיפולי חירום.

בחרו מרכז רפואי המציע מגוון רחב של שירותים - כאשר אתם בוחרים מרפאה וטרינרית יש לשים לב לשירותים שישנם במקום. וודאו כי הווטרינר והמרפאה יכולה לספק לכם את כל השירותים להם אתם זקוקים עבור בעל החיים שלכם, החל מחיסונים עד טיפולים בסיסיים או  טיפולים מורכבים יותר כמו ניתוחים, עיקורים, סירוסים, טיפולים אורתופדיים, טיפולים ברפואה משלימה וכולי. המרפאה צריכה להיות מצוידת ולתת שבו בכל הנוגע לבדיקות אולטרסאונד, לקיחת דם, לקיחת ביופסיה, חדרי אשפוז, בידודים וכולי. וודאו כי במקום מעניקים טיפולי שיניים, ניקוי אבן, טיפולים ברפואה המשלימה, טיפול תרופתי, מספרה לכלבים וחתולים ואפילו הפניה למטפלי בנפשם של בעלי החיים.

יחס אישי - יש לשים לב של הצוות אדיב מספק יחס אישי, מקשיב לטענות שלכם, מתעד את כל הטיפולים שנעשו בבעל החיים, וכי הצוות מתקשר יום לאחר הטיפול כדי לוודא שבעל החיים בסדר בריא וחיוני.

כל המרכיבים האלה הם חלק ממכלול רחב של מרכיבים אליהם יש להתייחס אליהם כאשר בוחרים וטרינר. לכן חשוב לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר שיש לו את המרפאה מצוידת ושירותית ביותר, אשר תספק את הטיפול הנכון עבור בעל החיים שלכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה