איטום אריאל - קבלן רשום באיטום מעל 40 שנה



בחירה נכונה של שירותי איטום משפיעה בצורה דרמטית על איכות החיים, על ערך הנכס ועל ההוצאות הכספיות שנדרשות לצרכי תחזוקה ותיקון בעיות רטיבות. אבל איך יודעים שמדובר על קבלן אמין ולפי איזה שיקולים בוחרים אותו? הנה כל התשובות

pixabay

היתרון של התייעצות עם קבלן איטום היא שניתן להשתמש בתחום המומחיות שלו על מנת לשפר בצורה דרמטית ובאופן מיידי את איכות החיים. בעיות איטום יוצרות רטיבות, ריח של טחב ולעיתים גם עובש, פטריות וחיידקים. בעיות כאלה משפיעות לרעה על איכות החיים בכל החלקים של המבנה ובכל החדרים של הדירה, בעיקר אם חיים יחד עם ילדים ותינוקות.

בנוסף, התייעצות מוקדמת עם מומחה איטום חשובה גם כי יש לה השפעה על ערך הנכס. אם רוצים לשמור על הערך של דירת מגורים, צריך לדאוג לבצע איטום גגות באופן אפקטיבי. כאן נמדד ההבדל בין קבלן מיומן וחובבן, שאמור לבחור שיטה רלוונטית עבור איטום גג מרוצף אבל שיטה אחרת לגמרי עבור איטום גג רעפים.

למה משתלם לאטום את הבית?

התייעצות עם קבלן איטום היא דרך מעולה לחסוך בהוצאות. על פניו, פרויקטים של איטום מקלחת וכמובן איטום מרתפים עולה כסף ולכן מייצג הוצאה. אבל בפועל, איטום שלילי שמבוצע על ידי בעלי מקצוע מוכיח את עצמו בטווח הקצר והארוך.

בטווח הקצר, משתלם לאטום את הבית כדי למנוע את בעיות הרטיבות ואת כתמי המים על הקירות, על הרצפה ועל התקרה. בטווח הבינוני והארוך, המשמעות של איטום אפקטיבי היא שמצמצמים את ההוצאות הכספיות שנדרשות לטובת תחזוקה ותיקון הבעיות. אז בהיבט הזה, התייעצות עם קבלן איטום היא לא הוצאה רגילה – אלא השקעה משתלמת.

כך בוחרים מומחה איטום

התנאי היחיד לניצול היתרונות השונים של שירותי איטום היא לקבל אותם מאיש מקצוע שבאמת מתמחה בזה. בשביל לוודא את תחום ההתמחות של קבלן איטום רשום, בודקים למשל כמה שנות ניסיון יש לו. לאחר מכן, מבררים באיזה שיטת איטום הוא משתמש ולא חוששים לקבל עליו המלצות מצד לקוחות מרוצים.

את רוב המידע על הבדלים בין שיטות איטום אפשר גם לקבל דרך אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות. לבסוף, כדאי להכניס אל תוך מערכת השיקולים את פערי המחירים בין איטום גגות בשיטות שונות.

יש לנו קבלן איטום בשבילך!

חברת איטום אריאל יכולה לשלוח עד אליך קבלן רשום באיטום עם ניסיון של כבר מעל 40 שנה. בעוד תעודת ההכשרה תעיד על המקצועיות, מספר כל כך גבוה של שנות ניסיון יוכיח עד כמה הלקוחות שלנו מרוצים.

מבחינתך, הדרך לאטום את הבית עוברת ביצירת קשר איתנו. מיד אחרי שנקבל את הפרטים שלך, נוכל לרכז את כל שירותי האיטום החשובים ולחסוך עבורך דאגות והוצאות מיותרות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה