איזה שיש הכי מתאים למטבח שלכם?



אם אתם משפצים מטבח קיים או מתכננים מטבח חדש עליכם לבחור את השיש המתאים מבחינת הסגנון, הצבע, העיצוב, העמידות וגם התקציב וזה אולי מה שמייחד את השיש ביחס לחלקים אחרים בשיפוץ – עליו להיות יפה ומרשים אך באותה מידה גם פרקטי. איך עושים את זה והאם זה אומר שאתם צריכים להוציא סכומי עתק? לא בהכרח. הודות למבחר עצום שיש כיום, ניתן לשלב בין כל העולמות ולשמור על תקציב שפוי.

CANVA

בעת עיצוב מטבח חדש, תשמחו לגלות שכיום ישנו מבחר עצום של משטחי שיש למטבח בעיצובים, איכויות ונקודות מחיר שונות, מה שאומר שאף אחד לא יוצא בידיים ריקות. בחירת חומר הגלם למשטח השיש במטבח שלכם, כרוכה בהעדפה אישית פשוטה – עליכם להחליט מה המראה שמושך אתכם. מעבר לכך, ישנם קריטריונים נוספים שיאפשרו לכם לקבל את המענה המתאים גם לצרכים פונקציונליים.

  • מראה ועיצוב – האיכויות האסתטיות, העובי של השיש, הגימור, הדפוס ושלל האלמנטים שיוצרים את המראה הסופי.
  • עלויות – מה העלות של השיש והאם היא תואמת את התקציב שלכם.
  • עמידות לכתמים, ניקיון ותחזוקה – כאשר אתם קונים שיש למטבח עליכם לבדוק עד כמה החומר עמיד בפני כתמי מזון ושתיה והאם פשוט לנקות אותו.
  • עמידות לחום – אם אתם נוהגים להניח סירים חמים על המשטח, עליכם לבדוק אם הוא עמיד מספיק בפני חום.

סוגי השיש הקיימים

שלב נוסף בדרך לבחירת השיש המושלם יהיה להכיר את האפשרויות. ישנם סוגים שונים של משטחים לכל סוג איכויות ותכונות משלו וכדי לפשט את התהליך, מומלץ לחלק את הסוגים ל-3 משפחות: שיש טבעי, קוורץ ופורצלן.

אחת האפשרויות הראשונות שעומדות לרשותכם אלו האבנים הטבעיות, כמו למשל גרניט, קררה, קלקטה, קוורציט, טאג' מהאל, אידיליום וסוגים אחרים. השיש הטבעי מתאים לכל מטבח ולכל סגנון עיצובי, הוא ניחן בהמון יתרונות כמו למשל עמידות גבוהה לחום, שריטות ושחיקה, מראה ייחודי, אין אבן שדומה לקודמתה  הודות לעובדה ששיש טבעי מגיע למטבח שלכם ישירות מבטן האדמה ושכל חלק שונה במראה שלו מחלקי סלע שיש אחרים.

אפשרות נוספות שעומדת לרשותכם אלו משטחי השיש תוצרת יד אדם, אלו משטחים המיוצרים במפעל, ולא באופן טבעי במעמקי האדמה. יש המון מותגים אשר יספקו מענה מעולה להשקעה שלכם, ויציעו לכם משטחים בעלי יתרונות מעולים במחירים משתלמים הרבה יותר. משטחים אלו מוכרים כגרניט פורצלן או קוורץ והם מיוצרים ממינרלים ופיגמנטים אשר מותכים יחדיו ומורכבים לכדי משטח. בין המותגים ששמם הולך לפניהם בגזרה הזאת נמצאים למינם, אבן קיסר, דקטון, אינפיניטי ועוד.

רוצים התאמה מושלמת? קנו במקום שמציע לכם מבחר

כדי למצוא את השיש המתאים ביותר למטבח שלכם, עליכם לקנות במקום אשר מציע לכם מגוון רחב של אפשרויות כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שמתאים לכם ולכיס שלכם. מה גם שחשוב לבחור במשווק מורשה כך שתוכלו לזכות לאחריות של היצרן ולמענה מיטבי במידה ויש לכם בעיה כלשהי.

מלבד המגוון הרחב, מומלץ לבחור מתקין מנוסה ובעל מוניטין שכבר התאים משטחי שיש לאינספור מטבחים, יכול לדעת מה יעניק לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר, להמליץ לכם על משטחים בהתאם לצרכים ולהתמודד עם אתגרים בהתקנה.

לא לשכוח את המחיר

מכיוון שמשטחי שיש למטבח מגיעים בנקודות מחיר שונות, התקציב שעומד לרשותכם משחק תפקיד מרכזי. עליכם לבחור את המשטח שמציע את התמורה המלאה במסגרת המחיר שהגדרתם. האם זה אפשרי? אנו סבורים שלאור המבחר העצום, ניתן כיום לרכוש משטח שיש מעוצב שתואם את הטעם האישי שלכם ושמתאים למטבח. כמו כן החומרים שמרכיבים את המשטחים מציגים כיום עמידות טובה יותר מבעבר ואפילו משטחים שהיו רגישים לחום או ללכלוך, כבר הגיעו לשלב עמידות מספק בהחלט.

בחרו ספק שיש מורשה של מספר מותגים שחולשים על האבן הטבעית, על הקוורץ (כמו אבן קיסר) ועל פורצלן (כמו דקטון ולמינם) ובחרו בסוג שהכי מתאים מבחינה וויזואלית, פונקציונלית ותקציבית.

המאמר נכתב על ידי ערן משיש אגם בראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה