איזה אוכל אפשר להזמין בראשון לציון?



ענף משלוחי האוכל פורח בתקופה קשה זו עקב משבר הקורונה ובעיקר משלוחי הפיצה. אם אתם תושבי ראשון לציון, מאמר זה יעזור לכם להחליט אילו סוגי אוכל כדאי לכם להזמין הביתה ולמה כדאי לשים לב.

pexels

הילדים רעבים? - פיצה בראשון לציון הפתרון המושלם

תעשיית המשלוחים בפריחה יותר מהרבה גופים אחרים במשק שנפגעו ממשבר הקורונה. יש הרבה עבודה עם שכר מתגמל בשל העובדה שהמסעדות ומקומות הבילוי סגורים. בנוסף, אפשר לצאת מהבית רק למקומות חיוניים כמו סופרמרקט וטיפול רפואי. אז מה עושים ילדים רעבים מראשון לציון שמאסו באוכל הביתי ורוצים קצת לכייף לפחות פעם-פעמיים בשבוע?

ההורים יכולים להזמין לילדיהם פיצה בראשון לציון שתגיע במהירות עד כשעה ישירות לפתח הדלת. פיצה עם זיתים או פטריות, אנשובי או טונה ותירס – כל מה שילדים אוהבים. רוב המשלוחים של פיצה בראשון לציון גם ידאגו לסמס לכם לפני שהפיצה מגיעה. כל שתצטרכו הוא לשלם מראש בכרטיס אשראי דרך הטלפון או אתר האינטרנט וכמובן לכלול את הטיפ לשליח. כשהפיצה תגיע אליכם חמה וטעימה, לא יהיה מפגש פרונטלי עם השליח. הוא ישאיר את הפיצה עם הקבלה בפתח הבית וירוץ לשליחות נוספת, ולכן חשוב לשלם את הטיפ מראש. בימים אחרים כמובן ניתן למסור את הטיפ ישירות לשליח, אך אלו ימי הקורונה ואנו נאלצים לא ליצור מגע פיזי עם אחרים.

 

מה עוד אפשר להזמין בראשון לציון?

שליחויות נוספות של סוגי אוכל שכדאי להזמין בראשון לציון הן מגוונות ורבות. מאוכל גרוזיני, יפני, מקסיקני, סיני, תאילנדי ועד לבשרים, חומוס, פלאפל וקינוחים. גם מסעדות צמחוניות, טבעוניות או אורגניות ישלחו אוכל המתאים לאנשים שלא אוכלים בשר.

מהסיבה שחל איסור לארח בבית אחרים בתקופה זו, אפשר לארח את הילדים בערב של כייף ולהזמין מגשי אירוח כמו: מגש סושי מסוגים שונים טרי ואיכותי או מגש פלאפל ובנפרד פיתות, צ'יפס וירקות להרכבה עצמית. אך יש לשים לב למספר דברים.

 

למה צריך לשים לב כשמזמינים משלוח?

בימי קורונה חשוב לבחור מסעדה או רשת שאתם מכירים ויודעים שהיא איכותית והאוכל שלה נקי, איכותי וטרי. בדקו עם המסעדה בטלפון כיצד הם מכינים את האוכל והאריזות. האם העובדים שמים כפפות ומסיכות כשהם מכינים את האוכל? האם המטבח עבר חיטוי כולל המשטחים וכלי האריזה? וכדומה. אין צורך להתבייש ולשאול שאלות מסוג זה בעיקר בימים אלו כשההנחיות הן ברורות: שטיפת ידיים בסבון, מרחק של 2 מטר מאדם לאדם, ללא התקהלויות, שיעול למרפק, איסור על מגע, חיטוי משטחים וידיות ועוד.

גם כשאתם מקבלים את המשלוח לאחר שהשליח השאיר אותו בפתח הדלת, חשוב שתיקחו אותו עם כפפות, תוציאו את האוכל לכלים שלכם וזרקו את אריזות המשלוח והכפפות לפח. בנוסף חממו את האוכל כדי להרוג חיידקים שאולי פלשו בזמן המשלוח ובתיאבון!

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה