אופנה ישראלית: מה חדש?



freepik

הקיץ כבר כאן ועימו מגיעות מגמות אופנה עונתיות. למי שרוצות לדעת מהן מגמות האופנה העכשוויות לקיץ, כדאי להיכנס אל בלוג אופנה ישראלי מצליח, בו תוכלו להתעדכן בכל מה שחדש באופנה בארץ. וכדי שתדעו איך בכלל להתחיל סקרנו מספר טרנדים לוהטים ברחוב הישראלי.

הצבעים שיעשו לכן את הקיץ

כמעט כל בלוג אופנה ישראלי עדכני יודיע שבקיץ הזה תלבשו לבן. נכון, גם בקיץ הקודם לבשתן לבן רק שהעונה הוא יהיה הרבה יותר רך, נשי ורומנטי, עם שפע של סריגים ותחרות אווריריים, רכים ונעימים למגע. יחד עם זאת, לבן אינו הצבע היחיד השולט בקיץ הזה, ולצידו מככבים גם צבעים פסטלים רכים בגווני גלידה בהשראת שנות החמישים, והרבה גוונים אופטימיים של ורוד לצד פריטים בצביעת טאי דיי שחזרו אלינו משנות התשעים.

 מנגד, תוכלו לבחור בבגדים עזי צבע עם צבעי ספורט זרחניים שהולכים נהדר עם ג'ינס או טייץ שחור, וגם שפע של הדפסים אתניים אפריקאים בצבעים חמים ועשירים וגוונים עמוקים של מצולות הים עם טורקיז, כחול וירוק. במלים אחרות, הקיץ כל אחת יכולה למצוא את הצבעים שמדברים לליבה ומתאימים לגוון עורה.

למראה הנערה התמימה  

הקיץ הזה יאפשר לכל אחת לחשוף את הצד הנערי והתמים שלה. בתור התחלה, צד זה ניכר במראה כפרי שופע בשמלות פרחוניות וקלילות עם כתפיות דקיקות ועדינות. כמו כן  המראה מאופיין בהשראת שנות החמישים עם גזרות נשיות, הרבה קשירות חצאיות פליסה ובדי סאטן מבריקים.

גזרות בהשראה ספורטיבית

אולי זה בגלל המודעות הגבוהה לשמירה על כושר, ואולי בהשפעת אופנת הרחוב, אבל בכל מקרה ההשראה הספורטיבית ניכרת לא רק בצבעוניות אלא גם בגזרות וסוגי הבדים המשמשים בגדים רבים בקיץ הזה, שלאו דווקא קשורים לאימוני כושר. כך למשל, תמצאו הקיץ בגדים מבדי ניילון עם שפע של רוכסנים חיצוניים למטרות שונות, מכנסי שורטס ספורטיביים, סניקרס בעיצוב גס וכדומה.

נסיים עם אקססוריז

כדי לזכות במראה מושלם אי אפשר שלא להתייחס גם למגמות מקומיות בתחומי האקססוריז. קודם כל, בקיץ הזה הצבע הגיע גם לעולם ההנעלה וגם לתיקים, עם צבעוניות שתשדרג כל מלתחה ותהפוך אותה להרבה יותר קלילה ושמחה, החל מתיק כתום ועד נעלי עקב ירוקות. כמו כן, הקיץ בולטות מגמות חלוציות של כובעי דלי מעוצבים לצד נעלי שורש בשלל צבעים והדפסים, שניתן להוסיף להם בנדנה מלופפת. בנוסף, תכשיטים הקיץ נוטים לחומריות טבעית כמו צדפים וקוורץ ועבודות ושפע של חרוזים בשרשראות ושרוכי משקפיים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה