אולם אירועים יוקרתי



מרבית האירועים כיום מתקיימים באולמות אירועים. אם חושבים על זה לרגע: אירועים קטנים וגדולים כאחד, החל מבר/בת מצווה, חתונות, כנסים ואירועים נוספים אחרים מתקיימים באולמות אירועים. עם זאת, לא כל מסיבה היא יוקרתית ולא כל אירוע צריך בהכרח לשדר יוקרה.

Pixabay

. הכול תלוי בסיבת האירוע, בעלי האירוע ופרמטרים נוספים אחרים הקשורים לכסף, למקום ועוד. אולם אירועים יוקרתי הנו אולם מושקע, מטופח ומציג קונספט חדשני, מודרני עם גופי תאורה בכל פינה, תפאורה מיוחדת במינה, עיצוב מרהיב, במה, מערכת הגברה, מקומות ישיבה מרווחים ומסודרים ועוד. אולם יוקרתי יכול להיות לאירוע קטנים של עד 100-200 אנשים וישנם אולמות יוקרה היכולים להכיל גם עד 500 אנשים ויותר במידת הצורך.

מה ההבדל בין אירוע יוקרתי לאירוע ממוצע?

בואו נדבר מעט על ההבדלים בין אירוע יוקרתי לאירוע רגיל. ראשית הכסף ישחק תפקיד חשוב באירוע יוקרתי כמובן. כאשר מדברים על יוקרה ישר חושבים על כסף, על עושר ועל אנשים עשירים ועמידים מאוד. לרוב מדובר בפרטים נכונים ומי שיזדקק לאירוע פרטי ברמה גבוהה יהיו משפחות עשירות ועמידות, אנשים מפורסמים, חברות וארגונים גדולים ועמידים וכד'. הכסף המושקע באירוע מכל בחינותיו: החל מתפאורה, דרך אנשי הצוות, האוכל המוגש ועד האומנים המתארחים במקום – כולם הופכים את האירוע ליוקרתי ומהודר יותר.

הפרמטר הבא שיכול להציג על ההבדלים הוא רמת האנשים וקוד הלבוש. באירוע רגיל אנשים מתלבשים יפה אבל יכולים להרשות לעצמם לרקוד ולהשתולל ברחבת הריקודים, בעוד ההתנהגות באירועים יוקרתיים הנה שונה ומתורבתת יותר, לרוב רחבת הריקודים תתמלא לנוכח ריקודים רומנטיים או על ידי להקת רקדנים המופיעה במקום.

לבסוף כמובן תהיה בחירת האולם. אולם אירועים יוקרתי שונה מאוד מאולם אירועים רגיל. אולם יוקרתי יציג קונספט עיצובי ייחודי ומיוחד לו, יעשה שימוש במעצבים ברמה הגבוהה ביותר בתעשייה כדי להפוך את המקום למודרני יותר ומלהיב יותר. האולם יכלול שטח רחב יותר, תאורה, הגברה וכל מה שצריך כדי לתפעל אירוע יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר.

טיפים לבחירת אולם אירועים יוקרתי:

  • גודל האולם – כמה אנשים הולכים להגיע אל האירוע שלכם? האם אתם זקוקים לאולם אירועים קטן או גדול? אולם אירועים גדול מדי כדי להכיל כמות קטנה של אנשים עשוי ליצור תחושת אי נעימות של ריקנות ורוחב ידיים גדול מדי, בעוד אולם קטן מדי שיישבו בו האורחים בצפיפות והתקשו לעבור בו עשויה להיות גם כן בעיה לא קטנה.
  • חניות – האם כמות החניות באזור יכולה להתאים לכמות האורחים הצפויה שלכם? האם יש להם דרך להגיע בתחבורה ציבורית אל המקום בהנחה שלא כולם ניידים עם רכב פרטי?
  • אווירה וסגנון עיצובי – האם עיצוב המקום הוא לטעמכם? האם ניתן לבצע שינויים בתפאורה בהתאם לסגנון המבוקש על ידכם? לדוגמה באירוע חברה או כנס מיוחד שבו רוצים למתג היטב את האירוע והמרצים בו?

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה