3 מדינות לעשות בהם ירח דבש מושלם



הבחירה ביעד לירח דבש היא בחירה לא פשוטה - העולם גדול ומלא ביעדים קסומים ורומנטיים, ואתם רוצים לעשות את הבחירה הנכונה ביותר לירח דבש חד פעמי ובלתי נשכח. אז איך בוחרים את היעד המושלם? ליקטנו עבורכם 3 יעדים אקזוטיים מדהימים, שאי אפשר לטעות איתם!

pexels

איי סיישל

כשמדברים על יעדים לירח דבש, איי סיישל תופסים מיד את ראש הרשימה, שכן האיים האלו הם בדיוק מה שאנחנו חושבים עליו כשאנחנו חושבים על ירח דבש יוקרתי - חופים לבנים, ים טורקיז, קוקטיילים צבעוניים וריזורטים מפנקים. איי סיישל נחשבים מהמקומות הכי רומנטיים והיוקרתיים ברחבי העולם, בזכות היותם גן עדן שעדיין מרגיש אותנטי, שקט ופרטי. 

מעבר לפינוק האינסופי בחופים ובמלונות, זוגות הרפתקנים יוכלו לצאת לחקור את הגנים הלאומיים שמאופיינים בטבע פראי ושמור עם צמחיה אקזוטית. אם תרצו לרדת מתחת למים, תוכלו לצלול ולצפות בצבעוניות המהפנטת של האוקיינוס ההודי. בקיצור, אם אתם מחפשים גן עדן לירח הדבש שלכם - הזמינו טיסה לסיישל. 

בשביל שירח הדבש שלכם באמת יהיה מושלם, מומלץ לתכנן את החופשה בסיישל עם מומחים ליעד כמו המומחים של ספיריט, כך ששום דקה לא תתפספס לכם ולכל דבר יהיה לכם למי לפנות. בירח דבש אין מקום לטעויות עם בית המלון, הטיסות או בירוקרטיה שתבזבז את זמנכם ולכן, מומלץ להתייעץ עם ספיריט.

 

דובאי

דובאי היא יעד ירח דבש מושלם, בעיקר אם אתם מחפשים חופשת בטן-גב חלומית, ייחודית ובלתי נשכחת. דובאי מציעה כל מה שצריך לחופשה יוקרתית ואגדית באמת, שכן שם תמצאו את הכל בצורה הכי גדולה מהחיים - הריזורטים הטובים בעולם עם מתחמי ספא מפנקים וחופי ים לבנים, מסעדות של השפים הכי טובים בעולם, הקניון הכי גדול בעולם, המגדל הכי גבוה בעולם ואטרקציות גדולות מהחיים - ספארי במדבר, יאכטה במפרץ הפרסי, סקי במתחם מקורה באמצע המדבר, גלישת חולות ועוד. אם אתם מחפשים ירח דבש שהוא גדול יותר, יוקרתי יותר ומלא באדרנלין - חבילת נופש לדובאי תספק לכם בדיוק את זה.

מאוריציוס

את רשימת היעדים לירח דבש נסגור עם יעד מרהיב נוסף - מאוריציוס, מדינת אי בדרום-מערב האוקיינוס ההודי. מאוריציוס הוא יעד אולטימטיבי לירח דבש - שקט, רגוע, רומנטי, עם חופים אינסופיים, מים טורקיזיים, שקיעות מהפנטות ואטרקציות שיכולות להתאים לכל זוג. במאוריציוס כל זוג יוכל למצוא את מבוקשו - זוגות ספורטיביים וחובבי טבע יהנו מצלילות, שיט בקמטרין, גלישה וטיולים על אופניים בטבע של מאוריציוס; חובבי תרבות יהנו לחקור את התרבות וההיסטוריה הייחודיות והעשירות של האי ולבקר במקדשים הינדיים; וזוגות רומנטיים שרק רוצים לשבת מול השקיעה עם קוקטייל ימצאו את מבוקשם בריזורטים, מתחמי הספא והחופים.

במשך שנים היה לא פשוט להגיע למאוריציוס אבל עכשיו עם הטיסות הישירות של ספיריט למאוריציוס תוכלו להגיע לחופשה מפנקת בדרך הנוחה ביותר.

 

ירח דבש מושלם עם המומחים של ספיריט

בין אם בחרתם בטיסה לסיישל, דובאי, מאוריציוס או בכלל יעד אקזוטי אחר - המומחים של ספיריט שעושים זאת כבר שנים, ישמחו לתכנן לכם ירח דבש בלתי נשכח כך שלא תפספסו שום דבר ותהנו מכל רגע.

חברת ספיריט הייתה הראשונה להוציא טיסות ישירות לסיישל, דובאי ומאוריציוס,

המומחים של ספיריט ביקרו במיטב המלונות והריזורטים ומכירים את המקומות שלא מופיעים על המפה או באינטרנט. הם יתכננו לכם חופשת ירח הדבש חד פעמית ובהתאמה אישית תוך ליווי צמוד ואישי בכל שלב. משלב הטיסה, דרך המלון והאטרקציות ועד הפרטים הקטנים ביותר. אתם רק צריכים לבחור את היעד, ספיריט כבר תעשה את השאר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה