קרוז באירופה



Pixabay

שייט בספינת נוסעים מפוארת נחשב לטיול מהנה הכולל בתוכו נופש בסגנון הכול כלול וטיולי יום.  קרוז באירופה מגיע לערים חשובות דוגמת ונציה, רומא, אתונה, וולוס, רודוס, ועוד. ניתן לבחור מסלולי שיט קצרים וארוכים יותר. כל אחד יכול לבחור להישאר על הספינה וליהנות ממתקניה או לשלב במסגרת הקרוז טיולי יום המגיעים לאתרים פופולאריים שחלקם הם אתרי מורשת של האו"ם .טיולים כאלו כמו למנזרי מטאורה, לאקרופוליס ועוד נערכים באוטובוסים מפוארים בליווי מדריך מקצועי המספק שפע של אינפורמציה. כמובן, שניתן לטייל עצמאית באחת מערים הללו או במסלולי טיול אחרים, ובסוף היום להגיע ללינה על הספינה. השיט נערך בלילה והסיורים לאורך היום, כך, שקיימת גמישות מרבית.

בית מלון צף

כל ספינה הינה סוג של בית מלון צף ברמה של 5 כוכבים לפחות. מוגשות בה ארוחות לאורך כל היום. ארוחת בוקר, צהריים, ערב וארוחת לילה עשירה. התפריט מגוון מאוד וכולל ארוחות בסגנונות מטבחים בינלאומיים: אירופאים, מזרח אסייתיים, אמריקאיים, מזרח תיכוניים ועוד. בכל יום ניתן למצוא לפחות שני סגנונות לבחירה. האוכל מוכן על ידי שפים מקצועיים ברמה גבוהה מאוד. בין הארוחות ניתן לבחור מזונות שונים המוגשים בדוכנים בנקודות שונות על הספינה. לאורך כל היום ניתן ליהנות ממתקני בידור ובילוי שונים. יש בריכה שצמודים לה משטחי שיזוף, מתקני ספא, חדרי כושר ועוד. יש שפע של מתקני ספורט, משחקי כדור, כמו: פינג פונג, טניס ועוד.

טיול המתאים לכל אחד

בידור מסוג אחר הוא ערבי משחק, ריקודים, הופעות, ועוד. כן, קיימים קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. הספינה גדולה וניתן למצוא בה נקודות שונות למנוחה, להתבודדות, למרחק מההמולה ועוד. ניתן לצפות במראות ונופי ים וחוף, בשקיעה ובזריחה עם כוס יין, בירה קרה  או עם משקה חם. השייט רגוע, בין היתר, בזכות גודלה של הספינה והעובדה הזאת מתווספת לאווירת הרוגע שהים משדר. קרוז באירופה נערך במועדים שונים בשנה וכל אחד יכול לבחור את אלו הנוחים לו מבחינת מזג האוויר, הזמן הפנוי ועוד. ניתן לצאת כבודדים, בזוגות, בהרכב משפחתי, במסגרת חברים לעבודה ועוד. ניתן לחגוג בו ימי הולדת, ימי נישואין ועוד.

מסלולים שונים

מסלולי השיט מגוונים וניתן לבחור כאלו המתאימים לכל אחד מבחינת ההוצאה  הכספית. המחיר תלוי בסוג התא אותו בוחרים, באורך הטיול, בכמות האנשים לתא, בעונת הטיול ועוד. תא על הסיפון, למשל, יקר יותר מאשר אחד בבטן הספינה. לרשות הנוסעים עומד צוות גדול המספק שירותים מגוונים לאורך כל שעות היממה. כל בעל תפקיד ימלא את בקשת הנוסעים בהתאם ובמידת האפשר. לרשות ההורים וילדיהם קיים צוות בידור המעסיק את הילדים במשחקי חברה. כך יכולים הם למצוא זמן פנוי לעצמם ולעיסוקיהם השונים. בכל מקרה, כולם ייפגשו בארוחות המוגשות לאורך היום. מומלץ לבחור קרוז באירופה אצל  חברת מנו ספנות בעלת מוניטין.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה