פסח 2020 - תכננו את החופשה שלכם



פסח 2020 עוד מעט כבר כאן, ואיתו החופשה המיוחלת שכולנו כבר מצפים לה הרבה מאוד זמן. עכשיו זה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן איפה תבלו את חופשת הפסח המשפחתית שלכם השנה - האם באזור ים המלח, אולי דווקא בצפת הצפונית או באילת הדרומית? ומה לגבי קפיצה קטנה לחו"ל?

יחצ

איגדנו לכם כמה אופציות שוות לחופשת הפסח הקרובה - לכם נותר רק לבחור!

ביקור בים המלח

תקופת פסח והאביב היא תקופה נפלאה לבקר באזור ים המלח, כשעדיין לא לוהט בחוץ ואפשר להנות מהמים הנעימים ומשלל האטרקציות שהאזור הזה מספק - תוכלו ללון בבתי המלון המפנקים או לעשות קמפינג משפחתי על גדות הים, לטייל במסלולי הטיול הנהדרים של מדבר יהודה ולחקור את מערות המלח. כמובן, אל תפספסו ביקור גם בהר מצדה. הר מצדה, המתנשא מעל מישור ים המלח, הוא ההר המרשים ביותר באזור עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. פסח הוא זמן מצוין לבקר בגן הלאומי מצדה, לנסוע בזמן במוזיאון מצדה, לטפס בשביל הנחש (כשעוד לא לוהט בחוץ!) או לעלות על הרכבל (לעצלנים שבינינו).

טיול באילת

אם תרצו להדרים אפילו יותר, תוכלו לנצל את חופשת הפסח הארוכה לחופשה בעיר הנופש שלנו, אילת. אילת היא עיר נפלאה שהיא הרבה יותר מחוף ים ושמש (למרות שכמובן, יש גם אותם!). באילת תוכלו לבקר במצפה התת ימי, ליהנות מקניות ללא מע"מ, לסייר בטיילת ולצאת קצת מהעיר כדי להנות ממסלולי הטיול המרהיבים שמקיפים את אילת ואף לקחת חלק בטיולי ג'יפים מלאי אדרנלין. כמובן, באילת מחכים לכם גם בתי מלון שווים ומפנקים, שמציעים אוכל כשר, אטרקציות לילדים וטיולים מאורגנים.

ביקור בצפת

בקצה השני של הארץ אפשר למצוא את צפת, ולהנות מביקור בעיר היסטורית, מרתקת ויפה, שסביבה יש אינסוף דברים לעשות ומקומות לראות. תוכלו ללון בצפת עצמה או בצימרים שמקיפים אותה ואת האזור כולו. בצפת תוכלו לסייר בסמטאות העיר העתיקה ולבחון את הגלריות והאתרים ההיסטוריים, ליהנות מהאווירה הרוחנית ומהעיר הציורית. חלק מהאתרים המוכרים ביותר של צפת הם בית הכנסת אבוהב ומר"ן יוסף קארו, גבעת המצודה ומוזיאון התנ"ך. מחוץ לעיר תוכלו לבקר בשמורת הר מירון וכמובן לטייל בנחלים השונים (נחל עמוד, נחל מירון, נחל צלמון) ובמסלולי הטיול הרבים, וכן לבקר בחופי הכנרת.

טיול בחו"ל

פסח השנה ארוך מספיק כך שנוכל לנצל אותו לקפיצה לחו"ל. אם תמהרו להזמין כבר בזמן הקרוב, תוכלו למצוא מחירים נוחים יחסית לטיולים בחו"ל. תוכלו לבחור בקפיצה של כמה ימים ליעד קרוב באירופה - מעיר נינוחה ויפה כמו בודפשט ועד לונדון התוססת והמערבית - או להתרחק יותר לכיוון ארצות הברית או מדינות המזרח. ניתן למצוא עדיין דילים שווים לחופשה בפסח, כולל  כמובן חופשות כשרות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה