יתרונות ניתוח הרמת עפעפיים



יש לכם עפעפיים נפולות או צניחת עפעפיים? מתלבטים בנושאי הרמת העפעפיים? במאמר זה נפרט לכם את התשובות לשאלות אלו.

depositephoto

בשנים האחרונות סגת הניתוחים הפלסטיים והקוסמטיים הושרשה בתודעה של כולנו. ניתוח להרמת עפעפיים נועד בראש ובראשונה לטפל בתופעה שכולנו מכירים, "שקיות" מתחת ו/או מעל העיניים. שקיות אלו הינן עודפי עור, לעיתים הכוללות בלט שומני מאחוריהם.

תופעה זו, הינה השכיחה והנפוצה ביותר הקשורה בדרך-כלל להזדקנות העור בעקבות הגיל, אי לכך גילאי הלקוחות השכיחים ביותר המעוניינים בניתוח זה הם בגיל 40-45+, עם זאת הדבר יכול להתרחש גם בגילאים צעירים יותר, בהתאם למצבי החיים כגון: לחץ נפשי, שינה מעטה, עבודה אינטנסיבית וכדומה.

מהם עפעפיים?

העפעפיים שלנו הינם קפלי עור דקים, המכסים את כלכל העין ומהווים מספר תפקידים מהותיים:

  • חסימה או חדירת אור לעין, לדוגמא בשינה בלילה, או בעת סנוור מקרני השמש.
  • סילוקם של גורמים זרים באמצעות מצמוץ.
  • שמירה על לחות הקרנית.
  • הגנה על קרנית העין.

יתרונות הניתוח

העיניים שלנו וכן גם העפעפיים, הינם האיברים הראשונים עליהם אנו מסתכלים במגוון מצבים בחיינו: בין אם בראיון עבודה, מפגש חברי וכו'. לכן, ישנה חשיבות עליונה לשמירה על מראה עיניים טבעי ככל הניתן. ניתוח הרמת עפעפיים יעניק לך מראה צעיר יותר, ניתוח זה נחשב לבין הניתוחים הפשוטים ביותר, זמן החלמה קצר וכן גם תוצאות מובהקות ומשמעותיות. לפיכך, הלקוחות שלנו נמצאים על כל הקשת, הן גברים והן נשים כאחד, לטענתם צניחת העפעפיים מהווה עבורם מגבלה אסתטית וכן גם פגיעה משמעותית בשדה הראייה ולעיתים ברמה היומיומית.

באילו גילאים כדאי לבצע את הניתוח?

בגילאי 30-35+ לרובנו יהיו שקיות קטנות, לעיתים גם בצבע אפור שחור הן מעל העפעפיים והן מתחתיהם. יחד עם זאת, אין הדבר אומר כי עליכם לרוץ באופן מידי ולבצע ניתוח זה.

כמו בכל התערבות כירורגית, חיצונית, גם לניתוח זה, קיימים יתרונות וחסרונות. אי לכך, אנו ממליצים לבצע את הניתוח בזמן הנכון עבורכם וכן תוך ייעוץ מקצועי ומהימן, כזה היעניק לכם את תוצאות אותן אתם רוצים.

בגילאי 45+ ישנה הפרעה משמעותית המהווה גורם עיקרי ומשמעותי לשינוי במראה ובהבעות הפנים. דוגמא נוספת, ישנה הפרעה תפקודית המתבטאת בכובד העיניים, צמצום שדה הראייה ועוד.

ניתוח להרמת עפעפיים, ישפר ויוביל להקלה מהותית ברוב הגורמים, בין היתר גם אלה המתוארים לעיל, שיפור ממשי במראה המטופל כפועל יוצא בתפקודו. חשוב להדגיש, טרם קבלת ההחלטה על ביצוע ניתוח זה, יש להיפגש עם הרופא המנתח, לכל אורכו של תהליך הטיפול ובתהליך הכירורגי בפרט.

מתי נכון וכדאי לבצע את הניתוח?
דעה רווחת טוענת כי ניתוחים, טיפולים קוסמטיים מומלץ לבצע בחורף. בהתאם לכך, גם ניתוחים פלסטיים כמו למשל: מתיחות פנים, הרמת עפעפיים ועוד. מהסיבה הפשוטה כי יש להימנע באופן כליל וככל הניתן מחשיפת הצלקות לקרני השמש במיוחד בשבועות הראשונים שלאחר הניתוח. אך בניתוח זה, אין משמעות לעונות השנה מהסיבה הפשוטה כי הצלקות הן אינן חשופות ומוסוות מה שאינו חשוף באופן ישיש לקרני השמש.

הצלקות, מוחבאות תחת קפל העפעפף, גם אם עיניכם יהיו פקוחות, הן אינן יהיו חשופות לשמש הן בניתוח להרמת עפעפיים עליונים והן בניתוח הרמת עפעפיים תחתונים. יש להדגיש, ככל שעורכם עבה יותר, כך גם הצלקת תהא עבה יותר ובהתאמה. אי לכך, הנטייה הטבעית של אזור העפעפיים יהא כזה כי הצלקת תהיה דקה ועדינה בעקבות עובי העור באזור.

מכל האמור לעיל, ניתוח להרמת עפעפיים מגיע בעיקר בעקבות צניחת העפעפיים. מצב זה, יוכל לבוא גם כטיפול אסתטי וגם כטיפול רפואי. מעבר לפגיעה האסתטית, ישנו מצב גם כי הצניחה יכולה להוות פגיעה רפואית של צמצום שדה הראייה כמו למשל: נהיגה ברכב. היעדר טיפול בזמן אצל תינוקות/פעוטות, הדבר יכול להוביל לעין עצלה וכן אף לעיוורון לצמיתות.

ניתוח זה, מאפשר הרמה של עפעפיים צנוחים וכן טיפול ישיר בבלטי שומן באזור העפעפיים. חשוב לציין כי את הניתוח מומלץ לבצע אצל רופא מהימן, מקצועי ובעל התמחות רשמית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה