החשיבות של טיפוח הזקן לגברים תחת צל הקורונה




בצל בהלת הקורונה שמרחפת מעל ראשינו, חשוב להקפיד ולשמור על שיגרת הטיפוח שלנו לצד סביבה נקייה וסטרילית.
ידוע כי גברים בעלי זקן או זיפים צריכים להקפיד במיוחד בשמירה על ניקיון וטיפוח זקנם בימים אלו ולצד העובדה כי הזקן הפך לאחד הטרנדים המובילים בעולמות הגבריים המשימה הופכת מורכבת.
מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

במיוחד עבורכם, ריכזנו 10 טיפים לטיפוח זקן שיעזרו לכם לצלוח את התקופה ואולי אף לאמץ את שגרת הטיפוח החדשה גם לימים שאחרי:

  1. לפני הכל, חשוב לשמור על עור פנים נקי. זכרו כי מתחת לזקן שלכם יש את עור הפנים וחשוב לשמור עליו נקי. אל תחסכו מהפנים שלכם שטיפה במים וסבון המיועד לעור פנים מזוקן לפחות פעמיים ביום.
  2. בעלי זקן ארוך – הקפידו לחפוף את שיער הזקן היטב לפחות פעם ביום. שימו לב, כי אתם משתמשים בתכשירים המיועדים לשיער זקן על מנת למנוע את ייבוש השיער ושבירתו ובכך לשמור על מגע רך ונעים.
  3. בייבוש שיער הזקן, הימנעו משפשוף במגבת וסירוק כשהשיער עדיין רטוב על מנת למנוע את שבירתו והיווצרות קצוות מפוצלים.
  4. על מנת להעניק לזקן ארוך רכות נעימה למגע ומראה, עסו את שיער הזקן לאחר ייבושו עם שמן המיועד לשיער הזקן. המתינו לייבוש מלא של שיער הזקן והימנעו ממריחת השמן על שיער רטוב.
  5. סרקו את שיער הזקן ברמה היומיומית למניעת קשרים והצטברות חיידקים. את סירוק הזקן לא מומלץ לעשות עם מסרק ראש כיוון ששיער הראש ושיער הזקן לא דומים בהתנהגותם ובצורתם. בחרו מסרק בעל שיניים רחבות והימנעו ממסרקי מתכת. המסרק המועדף על שיער הזקן שלכם, הוא כזה העשוי מעץ.
  6. בעלי סיבים – זכרו לטפח גם את העור שנמצא מתחת לזקן. העור עם הזיפים, נוטה להתייבש ולהיות מגורה ואף לגדל קשקשים ולכן חשוב להקפיד ולמרוח קרם לחות המיועד לעור פנים עם זקן לפחות פעם ביום.
  7. גם כשלא ניתן לקבוע תור אצל הספר לתחזוקה ועיצוב של שיער הזקן, אפשר לעשות זאת בבית. לאחר החפיפה והייבוש של הזקן, קחו מספריים וגזרו את קווצות השיער שמבצבצות ויוצאות ממסגרת הזקן המסודרת והיפטרו מהשערות הסוררות.
  8. הקפידו לגזור את שיער השפם מעל השפתיים ולמנוע את כניסתו לפה. כמו כן גם את השערות סביב הנחיריים הנכנסות לאף.
  9. הידעתם כי שיער הזקן שלכן בנוי ברובו מחלבונים ושומן? תזונה בריאה ונכונה העשירה בחלבונים תטיב עם עור הפנים שלכם ותזין את שיערות הזקן ליצירת מראה בריא ורך.
  10. הקפידו להשתמש במוצרים המכילים שמנים אתרים כמו שמן ארז, המחזקים את סיב השיער ומטפחים אותו למראה חלק ונעים.

 יחצ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה